Howard Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Tirsdag kommende uke sparkes årets Computex Taipei i gang. Hva kan vi forvente oss i år? Les mer Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Jeg håper på nyheter om OLED-skjermer, og kanskje SED-skjermer også. Sørg ivertfall for å komme med mange bilder. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 SED ser ut til å være begravd i en hengemyr av patenter utenom det er jeg mest spent på hva som kan dukke opp av ting en ikke viste var under utvikling. og kanskje også mer info om intel sitt mobile internet device prosjekt med tanke på hvem dem samarbeider med så er jeg bekymret for at produktet ikke vil være tilgjengelig i den vestlige verden... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 SED er vel uansett mest aktuelt til TVer. Jeg er veldig spent på hvilke bærbare PCer som vil komme med OLED-skjerm nå. Flere produsenter har lovet slike produkter, og LG skulle vel komme allerede i 2. kvartal, men vi får se. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Håper på OLED nyheter, bare bærbare kan komme med bedre oppløsning enn 1024x768 som "default" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå