runela Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Jeg trenger torx t-47 for og få opp en skrue som sitter noe in i... Men noen som har noen tips om hvordan jeg skal få denne skruen løsere før jeg prøver og skru den ut? For en mekaniker på verkstedet som hadde inne bilen sist har selvfølgelig brukt feil størelse på torx'sen så han har skrud sund sporet i skruen. Jeg fant ut på en annan like stor skrue at det var ikke t-45 eller t-50 så da må det være t-47 siden jeg vet det finnes. Er vanskelig og få tak i store torx i norge. Så noen som vet om en nettbutikk som selger billig og bra verktøy som har t-47? helst et bit set. Gjør ikke noe om jeg må bestille fra utlandet. Endret 2. juni 2007 av Zx45 Lenke til kommentar
Harkonnen Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Er hodet på torx-skruen ødelagt kan du prøve å slå ei xzn pipe inn i skruehodet og bruke den til å løsne skruen. Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 T47 bit 8767137[/snapback] We only ship inside the United States. We do not ship International. Please email us if you need an item shipped to an APO. We can only ship certain items to an APO box. Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Toolfecth har et greit sett.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå