Tresnorre Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Noen Zidane fans her? http://www.studentplaneten.no/video.php?id=253 - Tre Lenke til kommentar
Robinho5599 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Noen Zidane fans her? http://www.studentplaneten.no/video.php?id=253 - Tre 8762957[/snapback] Hallo Zinedine Zidane er jo best fotball spelarar i Real Madrid 2005 til 2006 sjøl sagt han er jo god fotball spelar siden sønn hans begynt å spille få Real Madrid Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Noen Zidane fans her? http://www.studentplaneten.no/video.php?id=253 - Tre 8762957[/snapback] Hallo Zinedine Zidane er jo best fotball spelarar i Real Madrid 2005 til 2006 sjøl sagt han er jo god fotball spelar siden sønn hans begynt å spille få Real Madrid 8763173[/snapback] gratulerer. du vant prisen for dagens mest uforståelige innlegg. zidane er en av de beste fotballspillerne noensinne, selv om det er vanskelig å sammenlikne objektivt Lenke til kommentar
Robinho5599 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 takk men han er god Zizo Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Zidane er/var en fantastisk fotballspiller og mitt største forbilde når det kommer til teknikk og finter Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Noen Zidane fans her? Hell yeah! tidenes beste spiller!! Har vært fan av han siden 7 år gammel Savner han på banen Endret 5. juni 2007 av Eivicious Lenke til kommentar
Robinho5599 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Noen Zidane fans her? Hell yeah! tidenes beste spiller!! Har vært fan av han siden 7 år gammel Savner han på banen 8789380[/snapback] Real Madrid Savner Zidane på banan Real Madrid kan ikkje være best uten han Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Real Madrid Savner Zidane på banan Real Madrid kan ikkje være best uten han 8790196[/snapback] det kan de, men ikke like gode Endret 5. juni 2007 av Eivicious Lenke til kommentar
Robinho5599 Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Real Madrid Savner Zidane på banan Real Madrid kan ikkje være best uten han 8790196[/snapback] det kan de, men ikke like gode 8790702[/snapback] nei tenk viss alle blir like god som Zinedien Zidane i real madrid det blir jo fantastisk Lenke til kommentar
HanssA Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Ahh.. Savner Zidane. Savner balansen, overblikket, teknikken skuddfot, pasningsfot, og var så kald så KALD i alt han gjorde.. Og GUD og jeg koste meg når han dribla Dinho og viste hvem som fortsatt var sjefen. Men hvis man ser bort fra at han nikka ned Materazzi i VM finalen(som jeg fortsatt grøsser hver gang jeg ser), så syntes jeg absolutt at han fikk en verdig avslutning på karrieren da han ble tildelt Golden Ball for VM's beste spiller. Zidane en legede<3 Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 This video is no longer available. ;o Lenke til kommentar
HanssA Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 http://www.youtube.com/watch?v=96DUcbtEvcU Ahh.. den er så digg<3 Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hardcore fan av han var jeg ikke, men ingen tvil om at han var en fantastisk fotballspiller som det alltid var morro og se på når han spilte. Han spilte dog for feil klubb. Lenke til kommentar
HanssA Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hardcore fan av han var jeg ikke, men ingen tvil om at han var en fantastisk fotballspiller som det alltid var morro og se på når han spilte. Han spilte dog for feil klubb. Mener du Juventus da?? Lenke til kommentar
cubeez Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Må skrive jeg likte Zinedine Zidane som fotballspiller og det han nå gjør utenfor gressmatta. Zinedine Zidane herjet på midtbanen til verdens beste fotballag på begynnelsen av dette årtusenet. Han var en av grunnene til at jeg likte Real Madrids spillestil og at jeg selv ønsket å fortsette med fotball. Den berømte "Zidane-finta" er vel noe av det jeg husker mest med franskmannen. Og målet i Champions League-finalen(2001 eller 2003) mot Bayer Leverkusen er vel et av de vakreste jeg har sett. For et mål! -- Zinedine Zidane vil alltid huskes som en stor stjerne -- Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Må skrive jeg likte Zinedine Zidane som fotballspiller og det han nå gjør utenfor gressmatta. Zinedine Zidane herjet på midtbanen til verdens beste fotballag på begynnelsen av dette årtusenet. Han var en av grunnene til at jeg likte Real Madrids spillestil og at jeg selv ønsket å fortsette med fotball. Den berømte "Zidane-finta" er vel noe av det jeg husker mest med franskmannen. Og målet i Champions League-finalen(2001 eller 2003) mot Bayer Leverkusen er vel et av de vakreste jeg har sett. For et mål! -- Zinedine Zidane vil alltid huskes som en stor stjerne -- Finalen var 15/5/2002, for å pirke litt Har en figur av det på rommet mitt, akkurat i det han skyter Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Alle fotball fans må ha en liten Zidane fan innerst inne. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Ahh.. Savner Zidane. Savner balansen, overblikket, teknikken skuddfot, pasningsfot, og var så kald så KALD i alt han gjorde.. Og GUD og jeg koste meg når han dribla Dinho og viste hvem som fortsatt var sjefen. Men hvis man ser bort fra at han nikka ned Materazzi i VM finalen(som jeg fortsatt grøsser hver gang jeg ser), så syntes jeg absolutt at han fikk en verdig avslutning på karrieren da han ble tildelt Golden Ball for VM's beste spiller.Zidane en legede<3 Materazzi hadde bare godt av å bli nikka ned. Han er en jævlig usportslig fotballspiller. Off, det er ingen som er værre en han. Zidane er og blir blant de 5 beste noen sinne. Sønnen hans spiller for et av Real Madrids ungdomslag. Han ligner veldig på faren sin egen spillestil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå