Gå til innhold

Noen Zidane fans her?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen Zidane fans her?

http://www.studentplaneten.no/video.php?id=253

- Tre  :)

8762957[/snapback]

Hallo Zinedine Zidane er jo best fotball spelarar i Real Madrid 2005 til 2006

sjøl sagt han er jo god fotball spelar siden sønn hans begynt å spille få Real Madrid :dribble::dribble::dribble::dribble::dribble:

8763173[/snapback]

gratulerer. du vant prisen for dagens mest uforståelige innlegg.

zidane er en av de beste fotballspillerne noensinne, selv om det er vanskelig å sammenlikne objektivt

Lenke til kommentar
Real Madrid  Savner Zidane på banan

Real Madrid kan  ikkje være  best uten han   :no:  :no:

8790196[/snapback]

det kan de, men ikke like gode ;)

8790702[/snapback]

nei tenk viss alle blir like god som Zinedien Zidane i real madrid det blir jo fantastisk :thumbup::thumbup:

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Ahh.. Savner Zidane. Savner balansen, overblikket, teknikken skuddfot, pasningsfot, og var så kald så KALD i alt han gjorde.. Og GUD og jeg koste meg når han dribla Dinho og viste hvem som fortsatt var sjefen. Men hvis man ser bort fra at han nikka ned Materazzi i VM finalen(som jeg fortsatt grøsser hver gang jeg ser), så syntes jeg absolutt at han fikk en verdig avslutning på karrieren da han ble tildelt Golden Ball for VM's beste spiller.

Zidane en legede<3

Lenke til kommentar

Må skrive jeg likte Zinedine Zidane som fotballspiller og det han nå gjør utenfor gressmatta.

Zinedine Zidane herjet på midtbanen til verdens beste fotballag på begynnelsen av dette årtusenet. Han var en av grunnene til at jeg likte Real Madrids spillestil og at jeg selv ønsket å fortsette med fotball.

Den berømte "Zidane-finta" er vel noe av det jeg husker mest med franskmannen. Og målet i Champions League-finalen(2001 eller 2003) mot Bayer Leverkusen er vel et av de vakreste jeg har sett. For et mål!

-- Zinedine Zidane vil alltid huskes som en stor stjerne --

Lenke til kommentar

Må skrive jeg likte Zinedine Zidane som fotballspiller og det han nå gjør utenfor gressmatta.

Zinedine Zidane herjet på midtbanen til verdens beste fotballag på begynnelsen av dette årtusenet. Han var en av grunnene til at jeg likte Real Madrids spillestil og at jeg selv ønsket å fortsette med fotball.

Den berømte "Zidane-finta" er vel noe av det jeg husker mest med franskmannen. Og målet i Champions League-finalen(2001 eller 2003) mot Bayer Leverkusen er vel et av de vakreste jeg har sett. For et mål!

-- Zinedine Zidane vil alltid huskes som en stor stjerne --

Finalen var 15/5/2002, for å pirke litt :p Har en figur av det på rommet mitt, akkurat i det han skyter :love:

Lenke til kommentar
Ahh.. Savner Zidane. Savner balansen, overblikket, teknikken skuddfot, pasningsfot, og var så kald så KALD i alt han gjorde.. Og GUD og jeg koste meg når han dribla Dinho og viste hvem som fortsatt var sjefen. Men hvis man ser bort fra at han nikka ned Materazzi i VM finalen(som jeg fortsatt grøsser hver gang jeg ser), så syntes jeg absolutt at han fikk en verdig avslutning på karrieren da han ble tildelt Golden Ball for VM's beste spiller.

Zidane en legede<3

Materazzi hadde bare godt av å bli nikka ned. Han er en jævlig usportslig fotballspiller. Off, det er ingen som er værre en han.

Zidane er og blir blant de 5 beste noen sinne. Sønnen hans spiller for et av Real Madrids ungdomslag. Han ligner veldig på faren sin egen spillestil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...