bureaucrator Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Kjøpte denne lasrskriveren i -99. Jeg skiftet omsider patron, etter en periode hvor utskriftene har vært sterkt preget av mangelen på blekk. Men nå er det en stor (2-3 mm) vertikal stripe på utskriften (pluss noen mindre synlige. Det ser dessuten ut til at det er svakere utgaver av de samme sirtipene på baksiden av arket. Jeg regner med at feilen har å gjøre med at jeg skulle ha skiftet patron tidligere, og at jeg har påført skriveren en slags belastning ved å ikke ha nok blekk. Men jeg stirrer spørrende ned i denne mekaniske jungelen som skriveren utgjør. Noen som kan bekrefte problemet, evt. hva jeg kan gjøre med det? Lenke til kommentar
Haaland Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Muligens eit skot i mørket, men du har ikkje fått noko av det "blekk"-pulveret på dei rullane som trekker arket gjennom skrivaren? Prøv å tørka av dei, det er verdt eit forsøk. Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 Ja, jeg har tittet litt på det, for det virker jo logisk at noe slikt kunne være forklaringen. Jeg får veldig inntrykk av at problemet er fysisk og nokså elementært, for å si det slik. Altså at det er en eller annen grov mekanisme som svikter eller et fysisk hinder som har lagt seg ett eller annet sted. Men jeg skal ta en ny titt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå