Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjæresten klager på hvor lenge jeg "holder"

Gjest Gjest_Frustrert_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Frustrert_*

Når jeg og madamen finner ut at vi skal ha sex, noe som skjer nesten hver gang vi er sammen (2-4 ganger i uken) Og hun er like frampå og "masete" som meg. Men problemet kommer når jeg får utløsning, enten så kommer hun med noen frustrerte lyder, eller roper "neeeei" det siste forekommer som regel når hun har drukket. Likevel så smiler hun og virker så fornøyd etter vi har hatt sex. Etter jeg da har fått utløsning så maser hun på at jeg skal bli klar til en "runde" til, noe jeg ikke klarer før det er gått 15-20 minutter.

Hvordan skal jeg tolke alt dette? Jeg tar meg god tid til å fingre og varme henne opp, der hun stønner og ler, men det som plager meg er disse signalene hun gir etter jeg "kommer" Selvtilliten min blir kjørt i dass, og lysten til å ha sex med hun forsvinner totalt, fortsetter hun slik, ender det med at det blir meget lite sex, og som vi alle vet, et forhold uten sex, går bare ikke :thumbdown: .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Been there, done that.. :=)

Tingen å huske på, er at madamen ganske sikkert er dødskåt

omtrent på det tidspunktet det går for deg.

Hvem sier du må ta deg en røyk de 15-20 min det tar for deg å

gjøre deg klar for "round two"? Tenk på henne, og om

du hadde vært i hennes situasjon..

Eventuellt videre vorspiel etter selve akten blir jo ikke like bra,

men med litt fantasi kan det iallefall være en erstatning frem til

du er good to go igjen.

Ps. Om du bruker LANG tid (for eks med kose-sex lrno) på vorspiel,

så tar det som regel kortere tid før det går for henne. Men da må ting

selfølgelig klaffe. Vorspiel skal ikke være langt, bare for det kan være

det. Mitt tips? Finn frem håndhjern og plaaaaaaag henne :)

Lenke til kommentar

Meeeeen det KAN være verdt det :)

Er det mye følelser og kanskje til ogmed hormoner i luften,

er det ikke noe vakrere, en en hel natt med het elskov med en man

er glad i ;)

Seff ikke hele tiden, men gjerne engang i blandt. For eks vet alle

hvordan det er å være nyforelsket?

Lenke til kommentar

Høres ut som om hun ikke mener noe vondt med det, men heller ment som et signal på at hun har det godt og vil ha mer. Ikke ta det som noe negativt, men heller som noe VELDIG positivt! Bedre med noen som vil ha mer, enn de som utstråler lettelse over at du "endelig er ferdig".

Bruk tiden etter at du har kommet på henne! Ikke stopp opp helt, men hold kontakten med henne og bruk fingre, hender og munnen til du er klar for en runde til. Sexleketøy er også genialt!

Lenke til kommentar
Høres ut som om hun ikke mener noe vondt med det, men heller ment som et signal på at hun har det godt og vil ha mer. Ikke ta det som noe negativt, men heller som noe VELDIG positivt! Bedre med noen som vil ha mer, enn de som utstråler lettelse over at du "endelig er ferdig".

Bruk tiden etter at du har kommet på henne! Ikke stopp opp helt, men hold kontakten med henne og bruk fingre, hender og munnen til du er klar for en runde til. Sexleketøy er også genialt!

8763043[/snapback]

nei ikkje gjør det hun kan slutt å være lag med deg :no::no:

Lenke til kommentar
nei ikkje gjør det hun kan slutt å være lag med deg  :no:  :no:

8763076[/snapback]

Kroppskontakt er mye bedre enn en plastleke.

8763233[/snapback]

Det er veldig forskjellig fra person til person. Men et leketøy kan absolutt være en løsning. Men da bør dere snakke om dette på forhond.

Hvis en av dere ikke er konfertabel med det så bør dere ikke benytte dere av det.

Og jeg går ut i fra at det er mer enn sex'en som holder henne i forholdet. Så hvis hun går fra det pga en dildo er hun ikke mye å samle på uansett :p

Lenke til kommentar

8763043[/snapback]

nei ikkje gjør det hun kan slutt å være lag med deg :no::no:

8763076[/snapback]

Ikke gjør hva? Foreslå sexleketøy? Hvis det ender forholdet, så henger det nok i en tynn tråd fra før av! :!:

Lenke til kommentar

Virker for meg som om hun forstår at når du kommer skjer det ikke mye mer før du har hatt en pause på 15-20 min, og hun helst ville at dere skulle kunne holde på leeenge. For alt du vet er det kanskje et komplement, altså at du er så flink at det blir en nedtur når dere må ta en pause underveis :)

Du kan jo prøve å hive på kondom til å begynne med, eller 2 kondomer over hverandre så du ikke blir så sensitiv og kommer så fort.

Men det enkleste hadde jo vært å bare spørre henne :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest
Klarer du ikke fortsette selv om du er "ferdig"? Eller er det smertefullt/ubehagelig?

8766605[/snapback]

Penis blir jo liten og mister ereksjonen etter en utløsning, så tror nok det er litt vanskelig å fortsette...

Lenke til kommentar

som sagt allerede så sier hu nok "neeeei" fordi hu er sprengkåt når det går for deg, og hu vil ha MEEER MEEER MEEER.

sliter litt med samme problem selv jeg.

det blir veldig bra i helgene, for da drikker vi begge to, og når du drikker så kan du jo fint vare hele natta før du kommer :p

hvis du er i form til å fortsette kosen etter utløsning, vær lur og ikke la det gå inni henne selvsagt, blir raskt flere muligheter da :)

Lenke til kommentar

Tenk om jeg hadde hatt en sånt kvinnfolk som ville bare ha mer og mer..

anyway, mitt tips er uansett og gi henne en orgasme under oppvarminga, kjør på til du kommer og kos med henne, hold denne i humør, eventuelt kan du når du kjenner du er nært ta ut kuken og erte henne litt.. Da blir hun ENDA mer sprengkåt, hun kommer lettere, du får pause, alt går sikkert finfint.

Om du nå skulle komme så bare bruk fantasien til junior er klar for fight igjen ;)

Lenke til kommentar
Gjest Frustrert (Trådstarter)

Veldig glad for all responsen her, mye bra, litt ot som ødelegger.

Når jeg først kommer, så har jeg absolutt ikke lyst til å kose eller noen ting, jeg mister all form for "følelser og lyst" merkelig nok, men det hjalp mye med svarene her, takk :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Pleier hun ofte å få orgasme? Kan jo være hun blir skuffet fordi hun ikke får det så ofte eller noe da?

Du kan jo og kanskje si fra når du kommer, og eventuelt spørre om det er grett for henne. Hvis det da ikke er det, så kan du jo eventuelt bare ta småe pauser på noen sekunder innimellom for å bare holde litt til ;)

Sikkert kjedelig for henne om du kommer plutselig når hun ikke er klar for det, og tenker at det skal holde på ei stund til.

Endret av Slettet-U4NJ3Omm
Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter

Ja, og det er det jeg er redd før, som sagt så er denne kjæresten den første og eneste jeg har hatt sex med, og jeg aner rett og slett ikke, men likevel vil hun ha sex som ofte som mulig, gjerne hver gang vi er sammen. Så noe må jeg gjøre riktig, hater å ikke vite, det er meget frustrerende... Ikke sier hun noe om det, før eller etter heller... :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...