Gå til innhold

Dorthe Skappels stygge fall på Break.com forside

Anbefalte innlegg

http://break.com/index/hot-ice-skater-faceplant2.html

EDIT:

Dette fallet vil fort bli kjent rundt over verden når den nå havnet på forsiden til Break.com som er en svært populær side. Det ser ut til at det stygge fallet har gjort klippet populært. Allerede en time etter utleggelse på break.com har 34000 personer sett videoen.

For å være helt ærlig så er ikke fallet så fint heller, hvor stor kan sjansen ha vært for brekt nakke?

Endret av Nrjey
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hot Ice Skater Faceplant

artig navn! men fy faen det så vondt ut da :/

8764287[/snapback]

Er vel ikke så mange verden over som vet hvem Dorthe Skappel er, og hun er jo i tilleg g ganske sexy også med tanke på alderen hennes :p

Lenke til kommentar
Folk skriver også under kommentarene på filmen om at hun brakk nakken og døde på vei til sykehuset, noe som egentlig er hvit løgn.

8771436[/snapback]

Hvit løgn betyr noe helt annet ;)

Det er når man har en god intensjon bak lyvingen, f.eks at man vil hjelpe noen andre / la dem føle seg bedre ved at du lyver.

Hvis f.eks en amerikansk familiefar har måttet sitte i fengsel i 1 måned, og blir spurt av ungene hvor han har vært, kan han si: "Jeg var på forretningsreise" istedenfor: "Jeg satt i fengsel og ble tatt i toern hver dag". :whistle:

Endret av Langbein
Lenke til kommentar
Hvis du ser comments er det mange som sier det er fake, de skulle bare vist!!

Jeg vil tro at hun ikke var så langt unna å brekke nakken i det fallet der.

8762723[/snapback]

Hallo? Alle her vet at det faktisk _er_ fake, og at det var et PR-stunt fra TV2s side, for å hype opp Gullruten.

Daniel :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...