anderslien Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Trenger kritikk på disse bildene takk Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Meget pene bilder Lys og motiv passet bra sammen, ikke mye negativt å si! Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Hei! Synes det første bildet med treet ble penest. jeg synes ikke bylys passet så fint inn i det andre, men skyene og fargene der ble bra. Vannet som speile seg i himmelen ble pent. På bildet med treet, synes det ble bra med ett stort tre og mindre tre nederst langs hele bildet. Fargene var rolige og naturlige. Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 kanskje skulle vannet vert helt roligt. men ellers er de 2 meget fine bilder. Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 Ja, det var akkurat det som irriterte meg. 2 min før jeg kom dit, satte det selvfølgelig en båt utpå som "plasket" opp vannet for meg Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Første var meget pent, fine farger, og fint med det store treet til venstre i bildet. Andre bildet var litt "rotete" følte jeg. Litt mange andre lyskilder fra byen osv. Tips: kutt strømmen neste gang Lenke til kommentar
kjerring40pluss Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Hei Kristian Synes det første bildet skilte seg ut. Det var veldig bra. Det andre var også fint, men litt mer "vanlig"! M Lenke til kommentar
paalolse Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Første bilde absolutt det beste, liksom en ro over hele bildet. Topp Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Synes det samme som de over meg. Det første bildet var utrolig fint! Veldig fin komposisjon. Det andre bildet var også fint, men som kjerring40pluss sier, så det mer "vanlig" ut enn det første! Fortsett å ta slike bilder, er en fryd for øyet! Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Likte bilde nummer 1 kjempegodt Lastet ned og brukt som bakgrunn Endret 3. juni 2007 av Ståle Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Bilde nr. 1 ble bra, ikke noe mer å si utover det som er blitt sakt. Bilde nr. 2 synes jeg er litt uskarp, og det er en del støy. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Gjorde det samme som Ståle Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg er helt enig med dere i grunn. Har bilde nr. 2 i stor størrelse, og det er en del støy i bildet. Uvisst hvorfor, men tror det har en del med at jeg ikke brukte stativ da jeg tok det. Ståle & Badmatz: At dere bruker det som bakgrunn ser jeg på som en ære Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Eneren er bra, men toeren har for mye støy på seg.. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Eneren er bra, men toeren har for mye støy på seg.. 8774017[/snapback] Enig.. Likte nr 1 svært godt Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Fjernet litt bildestøv for deg på bilde nummer 2.. Forsvinner en detaljer, men slike bilder er ikke så alt for mye avhengig av det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Syntes bildet ditt ble alt for "mykt", ser litt for malt ut for min del, Mottiman. Men jeg joiner inn på at det første var utrolig bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå