Gå til innhold

Snakkeprogram ala skype?

Anbefalte innlegg

Hallo, leter etter et program som ligner på skype. Skype har det med å få lagga opp sammtalen når jeg og noen venner er ingame.. Så leter etter noe lignende. Gratis ofc,

helst ikke program som ventrillo og teamspeak, bare noe som ligner på skype, uten servere og ip og hele båten.. Noen forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor ikke bruke Ventrilo? Da slipper man at det lagger, som iallfall jeg pleier å oppleve med Skype.

Og hvis man ikke har/kjenner noen som har server, finnes det flere servere med public rooms, og som ofte gir deg et rom hvis du bruker det aktivt... (<- kanskje veldig dårlig setning, men har dårlig tid nå:p)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

Det som er så bra med Voip Buster er at man kan også ringe til alle hustelefoner i Norge helt gratis. Må desverre betale litt for å ringe til mobil.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79
steffenz skrev:
Si meg, med Voip Buster. Kan man ringe ubegrenset mange ganger til hustelefoner? Hadde tidligere Voip Stunt som det bare funket med noen ganger. Ganske mange, men ikke evig.

8813543[/snapback]

Var i hvertfall sånn tidligere, det sto at man hadde en begrensing på 2min pr samtale men det stemmer ikke. Jeg hadde samtaler på over en halvtime.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...