HelgeVarne Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Jeg har nå laget klar en data jeg er ganske sikker på at jeg vil ha. Maskinen her Kjører den windows vista (home premium oem) 64bit versjonen bra, eller i det hele tatt? Du som skulle lese det som står her, gi gjerne tilbakemelding om hva du syns om dataen min. Som f.eks burde jeg gått for 4gigg ram? det er ikke noe særlig dyrere. Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Det ser ut som at du ikke har haket av på "Lesbar for alle" over handlevognen din. Jeg blir ihvertfall nektet tilgang til siden. Selv holder jeg også på å bygge meg en pc, og jeg har kjøpt 4 GB RAM pga de lave prisene for tiden. Jeg skal kjøre dual-boot med XP og Vista, og da regner jeg med at det blir sistnevnte i 64-bit. Jeg har akkurat avinnstallert(formatert) Vista RC2 64-bit på pc'en min, og var veldig godt fornøyd med det, ved bruk av 2 GB RAM.(regner med at det er det du har i handlevognen din) Så når skattepengene kommer får jeg råd til resten av min maskin. Edit: Jeg fant handlevognen din i en annen tråd. Ser at du kjøper lydkort også, det ville jeg vurdert å droppe hvis jeg var deg. Jeg vil tro at det ikke er mange FPS du taper på å bruke det integrerte. Oppsettet er ikke ulikt det jeg har(LINK) Edit2:Jeg visste ikke at jeg måtte bruke linken ovenfor handlevognen for å vise den. Takk for tipset. Endret 2. juni 2007 av 9hdoksaet4 Lenke til kommentar
HelgeVarne Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Det ser ut som at du ikke har haket av på "Lesbar for alle" over handlevognen din.Jeg blir ihvertfall nektet tilgang til siden. Selv holder jeg også på å bygge meg en pc, og jeg har kjøpt 4 GB RAM pga de lave prisene for tiden. Jeg skal kjøre dual-boot med XP og Vista, og da regner jeg med at det blir sistnevnte i 64-bit. Jeg har akkurat avinnstallert(formatert) Vista RC2 64-bit på pc'en min, og var veldig godt fornøyd med det, ved bruk av 2 GB RAM.(regner med at det er det du har i handlevognen din) Så når skattepengene kommer får jeg råd til resten av min maskin. Edit: Jeg fant handlevognen din i en annen tråd. Ser at du kjøper lydkort også, det ville jeg vurdert å droppe hvis jeg var deg. Jeg vil tro at det ikke er mange FPS du taper på å bruke det integrerte. Oppsettet er ikke ulikt det jeg har(LINK) 8762602[/snapback] Du fant sikkert vognen min jeg lagde for en stund tilbake, kortet dropper jeg seff. Jeg har haket av på lesbar for alle, jeg prøver å linke den på nytt Håper denne fungerer EDIT: Jeg kom ikke innpå handlevogna di heller Jeg tror jeg fant feilen, du må bruke linken på handlekorg siden din, ikke ta linken oppe med adressebaren Endret 2. juni 2007 av HelgeVarne Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Det ser ut som at du ikke har haket av på "Lesbar for alle" over handlevognen din.Jeg blir ihvertfall nektet tilgang til siden. Selv holder jeg også på å bygge meg en pc, og jeg har kjøpt 4 GB RAM pga de lave prisene for tiden. Jeg skal kjøre dual-boot med XP og Vista, og da regner jeg med at det blir sistnevnte i 64-bit. Jeg har akkurat avinnstallert(formatert) Vista RC2 64-bit på pc'en min, og var veldig godt fornøyd med det, ved bruk av 2 GB RAM.(regner med at det er det du har i handlevognen din) Så når skattepengene kommer får jeg råd til resten av min maskin. Edit: Jeg fant handlevognen din i en annen tråd. Ser at du kjøper lydkort også, det ville jeg vurdert å droppe hvis jeg var deg. Jeg vil tro at det ikke er mange FPS du taper på å bruke det integrerte. Oppsettet er ikke ulikt det jeg har(LINK) 8762602[/snapback] Du fant sikkert vognen min jeg lagde for en stund tilbake, kortet dropper jeg seff. Jeg har haket av på lesbar for alle, jeg prøver å linke den på nytt Håper denne fungerer EDIT: Jeg kom ikke innpå handlevogna di heller Jeg tror jeg fant feilen, du må bruke linken på handlekorg siden din, ikke ta linken oppe med adressebaren 8763630[/snapback] virker nå..ser fin ut den, skal ikke ha noe som helst problem med å kjøre 64-bits vista den dere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå