GlennGullikstad Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Hei jeg har bare sett litt rundt for morroskyld for å se om jeg fant trim til virago, ikke at det er noe poeng men ville bare se pris. Er det noen som har sett eller vet som en side der man får kjøprt trim til virago?? Takker for alle svar Mvh GG Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) du får en potte til 5-6 tusen, med den så får du 3hk mer. men tror ikke det er noe mer en det. skal se om jeg finner noen sider. edit: fant dette på sol debatt. Komplette 180ccm trimsett til alle 125cc 4 takt mcène,Yamaha Virago/Dragstar/SR/TW 125,Honda VT/Varadero/XLS/XLR 125,Suzuki GN 125,Suzuki og MZ 125 + mange andre merke og modeller.Gir veldig bra effekt økning(6hk++) Eneste trimkittene i hele Skandinavia. Mail meg for info. Mail: [email protected] Endret 1. juni 2007 av froZZo Lenke til kommentar
GlennGullikstad Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 du får en potte til 5-6 tusen, med den så får du 3hk mer.men tror ikke det er noe mer en det. skal se om jeg finner noen sider. edit: fant dette på sol debatt. Komplette 180ccm trimsett til alle 125cc 4 takt mcène,Yamaha Virago/Dragstar/SR/TW 125,Honda VT/Varadero/XLS/XLR 125,Suzuki GN 125,Suzuki og MZ 125 + mange andre merke og modeller.Gir veldig bra effekt økning(6hk++) Eneste trimkittene i hele Skandinavia. Mail meg for info. Mail: [email protected] 8762300[/snapback] Mange takk for svar:) håper du finner en side eller to:) mvh gg Lenke til kommentar
duligot Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 du får en potte til 5-6 tusen, med den så får du 3hk mer.men tror ikke det er noe mer en det. skal se om jeg finner noen sider. edit: fant dette på sol debatt. Komplette 180ccm trimsett til alle 125cc 4 takt mcène,Yamaha Virago/Dragstar/SR/TW 125,Honda VT/Varadero/XLS/XLR 125,Suzuki GN 125,Suzuki og MZ 125 + mange andre merke og modeller.Gir veldig bra effekt økning(6hk++) Eneste trimkittene i hele Skandinavia. Mail meg for info. Mail: [email protected] 8762300[/snapback] kan du linke? Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 fant ikke mere en han fyren der. send han en mail og spør han om han vet om noen steller som selger trim til sykklen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå