Shoo Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Hmmm... hva er det som skjer nå da..? Jeg prøver å kjøre igang video, alt fungerer, bortsett fra bilde! Det er så utrolig MØRKT og UTYDELIG! Ser jo ingenting... Jeg har ikke installert noen ekstra codecs ellerno før det. Det er slik på alle filmene jeg har. Lyd og sånt virker, bildet hakker ikke ellerno, men bildet er så uklart og mørkt! HVORDAN FIKSER JEG DETTE?! Det fungerte helt brillefint i sted da... Jeg installerte Xvid codec, sånn ut mot kvelden også begynte den å klikke. Har avinstallert den og fjernet xvid fra registeret (regedit). Her er et bilde av hvor mørkt alle filmene mine er: http://www.elgen.net/missing-color.png Kan noen hjelpe meg med dette? Jeg formaterte PC'en min for ikke mange dager siden... Så det er lite vits å formatere. Virus er det heller ikke (har scannet gjennom hele PC'en) EDIT: Nå ser man jo ingenting på screenshot'n da, men men... Det er omtrent så mørkt i alle fall. MEN... Jeg tok nettopp screenshot via Media Player Classic, og DER kom bildet med klar farge og alt! ... Hva i huleste er det som har skjedd? Har prøvd å åpne med forskjellige avspillere (MPC, VLC, MP9) uten at bildet er helt klart... Endret 1. juni 2007 av Shoo Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Overlay med lave farger satt i kontrollpanelet er nok problemet: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=732053 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=738735&hl=+vrm9 Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Yep. Det der fikset problemet mitt, JohndoeMAKT. Takker for hjelpen! MEN... Et nytt problem har oppstått! Jeg ser filmen på TV-skjermen min, men når jeg setter MPC i fullskjerm, så begynner hele filmen å lagge på TV-skjermen! Den lagger ikke i PC-skjermen, ikke lagger den heller med 50% størrelse på TV-skjermen. KUN når jeg setter fullskjerm på TV-skjermen! Filmene fungerer finfint i fullskjerm med VLC, men vil også at det skal fungere med MPC! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Du må ikke starte videofiler på en skjerm og flytte de over til den andre. Start MPC uten å starte en videofil, flytt den over til skjermen du skal ha video på og dobbeltklikk på videofilen. MPC på rett skjerm spiller av og fullscreen vil gå fint. Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Du må ikke starte videofiler på en skjerm og flytte de over til den andre. Start MPC uten å starte en videofil, flytt den over til skjermen du skal ha video på og dobbeltklikk på videofilen. MPC på rett skjerm spiller av og fullscreen vil gå fint. 8797558[/snapback] Skjønner godt at du er brukermoderator her... Takker for hjelpen, IGJEN! Det fungerer blodfint nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå