HeHauken Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Synes nesten synd på dere som ikke liker kvinnelig vokal, men det er jo som Uin Viel indirekte sier. Er dere fastgrodd i metal-sjangeren, er dere det. Alison Krauss og Eva Cassidy knuser for min del alt av metal. Lenke til kommentar
tonelone Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Det er jo en god del menn som ikke hører på kvinnelige vokaler fordi de synes det er femi. Kresent Lenke til kommentar
greiven Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Hva med å bare akseptere det? Lenke til kommentar
Toa Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Portishead, Goldfrapp, Shirley Bassey og Janis Joplin er vel det jeg hører på som har kvinnelig vokal. Sikkert noe mer også som jeg ikke kommer på. Edit: Post nr 1000. Hurra! Endret 9. august 2007 av Toa Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Det er jo en god del menn som ikke hører på kvinnelige vokaler fordi de synes det er femi. Kresent 9230111[/snapback] Vet ikke hva som er mest femi jeg: Å høre på kvinnelige artister eller å høre på skrikende menn med langt hår og skinnbukser?.... Lenke til kommentar
noodles Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Mange metal-artistar brukar jente-jeans for å få trongare bukser. Så det så... Lenke til kommentar
-Silhouette Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Tuller du? Det er jo nesten litt gyselig.. Men når gutter synes det blir for flaut å høre på kvinnelige vokaler.. wussies Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Hvis du ikke har tjukkere legger enn at du får tredd på deg et par jentebukser, ja da er det ett fett hva det står i fødselsattesten din, kjerring. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Kamelot med Simone Simons er jo digg da! Pynter fint opp. http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...mone_simons.jpg 8785452[/snapback] Digg... vel egentlig mer digg at jeg fant Epica på den måten da edit: vekk med bilde i quote, fyfy 8786727[/snapback] Oppdaget Epica på samme måte faktisk. fantastisk stemme på Simone Simons. Hør også på Nightwish, tidligste plata til Lumsk og... det var hvist ikke flere, men Avantasia går kan også nevnes Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Litt overraskende at folk er så fastlåste i metalsjangeren, og ikke tørr å bevege seg til andre sjangre som oftere har kvinnelig artister i seg. Uansett, mine favoritter: Aretha Franklin Björk Janis Joplin Joni Mitchell Carole King Kate Bush Patti Smith Marianne Faithfull Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Litt overraskende at folk er så fastlåste i metalsjangeren, og ikke tørr å bevege seg til andre sjangre som oftere har kvinnelig artister i seg. Uansett, mine favoritter: Aretha Franklin Björk Janis Joplin Joni Mitchell Carole King Kate Bush Patti Smith Marianne Faithfull 9236763[/snapback] Enig, og det er strålende artister du nevner. Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Fått helt dilla på flyleaf i det siste, og syntes stemmen til vokalisten er utrolig bra! Noen som kan abefale samme musikktypen som de, trenger ikke være kristent eller whatever, er interessert i musikken. Bra kvinnelig vokalist og relativt lik stil som flyleaf. Lenke til kommentar
Lafs Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 (endret) Sirenia(metal ofc) har kvinnelig vokal. heftig band Endret 23. august 2007 av Lafs Lenke til kommentar
Chrstan Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Arch Enemy har en helt sinnsyk vokal Lenke til kommentar
Minus Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Arch Enemy har en helt sinnsyk vokal 9332849[/snapback] Enig. Ellers vet jeg ikke om noen andre artister jeg hører på som har kvinnelig vokal. (Jeg har jo selvfølgelig noe, men det er ikke det jeg hører på) Morsomt emne forresten, aldri tenkt over dette selv. Endret 23. august 2007 av Minus Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Har sansen for hun som avogtil synger i Arcade Fire sangene. In The Backseat på Funeral albumet f.eks er en veldig bra sang, hvor det passer bedre med hennes stemme enn han som til vanlig synger der. Björk er også veldig dyktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå