Dødskalkunen Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Hei. Jeg og noen kamerater laget en liten film i dag. Vi hadde ikke noe manus, planlegging eller noe annet. Filmen er ikke saklig i det hele tatt og jeg synes selv det er litt mobbing, men Ozin sier selv mye av det er ironi. Før du ser filmen er det en fordel å se fjortis-filmene til Tommy Myrbostad for å skjønne hva Ozin prater om. Filmens handling: Ozin kritiserer Tommys Fjortisfilmer og sier sine egne meninger om røykere. Ønsker egentlig mest tilbakemelding på redigering og etterarbeid. Se filmen her. Endret 1. juni 2007 av Alfen92 Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 Ingen tilbakemeldinger? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Hehe, har rett i det han sier. Jævli bra film. Bra noen står fram og sier det han mener. Den var rett å slett rå. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 Filmen er borte forresten. Ozin sa at jeg måtte fjerne den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå