Viking1983 Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Noen her som har handla på mobilvarehuset.......??? De har sinnsykt lave priser, men har hørt mye "rart" om dem, som ikke er så bra.... Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 For all del ikke betal 300 kroner nå. De blir saksøkt å greier. Folk får ikke passord og videre for å komme seg inn på siden, etter de har betalt engangsgebyret. Billig skal det nok være ja, men du må nå kjøpe en del mobiler for å tjene mye på det, eller kjøpe en skikkelig dyr en. Vet ikke hvor billige de er, men så alt for billig kan det nå umulig være. Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Følger dere for all del ikke med? Mobilvarehuset er en svindel! De som faller for det, er ikke sanne... Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Følger dere for all del ikke med? Mobilvarehuset er en svindel! De som faller for det, er ikke sanne... Amen til den..... :wink: Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Følger dere for all del ikke med? Mobilvarehuset er en svindel! De som faller for det, er ikke sanne... Ler deg å lese meldingene før du svarer gutt! ;-) Trodde jeg var sånn passe oppdatert men, er visst ikke det nå da.. Det er ikke alle som gidder å lese it-nyheter vettu. . . Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Er ikke så ofte jeg leser it nyheter, heller... Men når DB, VG, og Din Side, har skrevet om det. ja, da har jeg fått det med meg. + at det er skreved om dem i omtrent alle forums norske på nettet... Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Skal du ikke bare skrive enda mer nå... Føler seg sikkert høy i hatten han/hun som skrev topic'en. Du neglisjerer, å sier på en indirekte måte at vedkommende er fjern.. BAD GIRL :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå