Gå til innhold

DV6525 - mine inntrykk

Anbefalte innlegg

Den nye DV6500-serien er her. Jeg bestilte DV6525, den eneste som er kommet så langt. Nytt er fingeravtrykksleser og santa-rosa plattform.

Fingeravtrykksleseren fungerer kjempefint, og programvaren passer fint inn i vista-layouten.

Grafikkortet X3100 testet jeg på tre spill.

Fungerte på nesten høyeste innstillinger i Age of Empires III.

Høyest i CS 1.6

Fungerte såvidt ikke på Far Cry Multiplayer med laveste settings. (fungerte på singleplayer).

Maskinen er svært stille, men blir litt varm på venstre side der harddisken er plassert. Det installeres heller ikke så mye bloatware jeg trodde. Avinstallerte norton, og da var resten ting som quickplay, drivere til webcam, fingeravtrykksleser osv.

Kjempebra pc om du ikke spiller de nyeste spillene!

Funket visst på Far cry multiplayer etter at jeg oppdaterte skjermdriveren.

Endret av kvork
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser på nye bærbare selv, da jeg er i markedet etter en ny maskin. Har lagt til side et budsjett på under 10.000,-.

Ønsker en bærbar arbeidsmaskin som kan takle programmer som Photoshop, Macromedia studio (flash og dreamweaver) samt kontorprogrammer som Office. Kommer til å koble den til ekstern skjerm ved behov (NEC 2690WUXi). Spilling er uviktig på denne maskinen.

Er den kjapp nok til å kjøre slike programmer tilfredstillende?

Kan den gi ut 1920x1200 32-bit på ekstern skjerm?

Er det mye fargeskift ved endring av synsvinkler på denne bærbare? Vet du hvilket panel den har?

Kunne du fortalt litt mer om fingeravtrykk leseren? Hvilken kryptering, om den kan brukes til alle type passord etc.

Virker som en meget bra maskin til den prisen! (Kunne tenkt meg et annet skjermkort da, men det kommer eksterne utgaver til bærbare om ikke så lenge) :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Ser på nye bærbare selv, da jeg er i markedet etter en ny maskin. Har lagt til side et budsjett på under 10.000,-.

Ønsker en bærbar arbeidsmaskin som kan takle programmer som Photoshop, Macromedia studio (flash og dreamweaver) samt kontorprogrammer som Office. Kommer til å koble den til ekstern skjerm ved behov (NEC 2690WUXi). Spilling er uviktig på denne maskinen.

Er den kjapp nok til å kjøre slike programmer tilfredstillende?

Kan den gi ut 1920x1200 32-bit på ekstern skjerm?

Er det mye fargeskift ved endring av synsvinkler på denne bærbare? Vet du hvilket panel den har?

Kunne du fortalt litt mer om fingeravtrykk leseren? Hvilken kryptering, om den kan brukes til alle type passord etc.

Virker som en meget bra maskin til den prisen! (Kunne tenkt meg et annet skjermkort da, men det kommer eksterne utgaver til bærbare om ikke så lenge)  :thumbup:

8813291[/snapback]

Den er absolutt kjapp nok ja. Skjermen er fin å se på fra siden, men ikke så bra å se på nedenfra eller ovenfra. Fingeravtrykksleseren støtter alle slags nettsider og programmer. Om du ikke trenger å spille er denne en super pc!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...