TurboHolte Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Turboneger - Darkness Forever! ...I Got Erection Lenke til kommentar
Acherontic Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Nirvana - Unplugged. En fin plate. Helt enig den... har hørt veldig få liveplater, men. Lenke til kommentar
edge Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Slenger meg på bølgen som nevner Pink Floyd - Pulse. FANtastisk Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Motörhead - No Sleep Till Hammersmith Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Children Of Bodom - Stockholm Knockout Live: Chaos Ridden Years Bedre synes jeg ikke det får blitt! Denne cd'n (og dvd'n) inneholder alle de beste sangene til CoB, samt masse små morsomme traller og solo fra alle unntatt bassisten : ) Lysshowet er FANTASTISK, dessuten har de satt en bil på scena, som gjør at det ser enda bedre ut. Lenke til kommentar
master air Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Min personlige favoritt er Tom Waits - Nighthawks at the Diner. Det er også ett av mine favorittalbum. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Beste live-album? Må være Matisyahu - Live at Stubb's Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Pink Floyd har jo tre godbitar: -Pulse -Live in Pompeii -livedisken på ellers middelmådige Ummagumma Men likevel er vinnaren Some Enchanted Evening av Blue Öyster Cult. Berre Astronomy i seg sjølv er nok Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723478 Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Beste liveplate noensinne utgitt er uten tvil Jean Michel Jarre - Gdansk (Live) - 2005 Lenke til kommentar
Læremester Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Beste live-album er og blir Purples Made in Japan. Det er nesten en klisje å si det, men det får ikke hjelpe, en større live-plate er ikke laget. Og det største ved utgivelsen er kanskje at den ikke er pusset på i studio etterpå, slik de aller fleste live-utgivelse blir. Det er bare 4-5 sekunder som er lagt til etterpå. Apropos... Et litt undervurdert tungrockalbum fra samme tidsrom synes jeg er Led Zeps Song Remains the Same. Dette albumet kom også som film, en film som jeg synes er nesten magisk, så suggererende er den. Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Gojira - The Link Alive Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 The link Alive skal ihvertfall ha plusspoeng for et særdeles godt lysshow(!) og en sterk spilleliste. Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Hmm... Mange bra live-album å velge mellom her Metallica - Live Shit Seattle Mötley Crüe - Carnival of Sins Helloween - Keeper of The Seven Keys - The Legacy World Tour Rammstein - Völkerball De jeg kommer på som jeg synes er noen av de beste Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Hmm... Mange bra live-album å velge mellom her Metallica - Live Shit Seattle Mötley Crüe - Carnival of Sins Helloween - Keeper of The Seven Keys - The Legacy World Tour Rammstein - Völkerball De jeg kommer på som jeg synes er noen av de beste min mening rammstein - live aus berlin synes jeg var bedre en Völkerball Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå