Dassen Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 1. Kaizers Orchestra - Live At Vega 2. Pink Floyd - Pulse 3. BigBang - Radio Radio Tv Sleep Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Muse - Hullabaloo. Me like Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Mange live plater jeg synes fortjener en plass på min toppliste, blant annet: Rammstein - Völkerball Ultimat konsert, elektrisk stemning, god lyd og enorm prestasjon av bandet. Robbie Williams - Live at Knebworth Man kan si hva man vill, men denne platen er etter min mening en veldig god liveplate. Artisten framfører mange gode sanger og stemmningen fra publikum setter prikken over "i"en. Konserten Har også et bra sceneshow som gjør DVDen også knallbra. U2 - Under A Blood Red Sky U2 og Bono er et av verdens desidert beste band, enten det er studio eller live. Dette beviser de til de grader med dette. Perfekte låtvalg og genial gjennomførelse. Mange fler som kunne vært nevnt, men dette er de tre som skiller seg ut. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 In Flames - Tokyo Showdown. 15 livesanger fra Lunar Strain - Clayman (alle disse er de beste In Flames albumene). Synd det ikke er fler. Opeth - Lamentations (DVD) er en utrolig bra livedvd. Digger den. Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) På en suveren første plass må det bli Iron Maiden - Rock In Rio. Andre plass. Kiss Alive IV symphony konserten Tredje må vel bli Metallica S&M Endret 16. august 2007 av --MrDave-- Lenke til kommentar
Dannylook Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Må nok si at 12:5 plata til pain of Salvation er den beste jeg har hørt... Fine og gode akustiske sanger på den... Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Mitt favoritt live-album er Rush- Different Stages 9044219[/snapback] "exit stage left" eier! Ikke lenge igjen til rush i spektrum nå Lenke til kommentar
sekt Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Cannibal Corpse - Live Cannibalism Pink Floyd - Pulse Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Coldplay - Live 2003 Og ellers var live konserten til Kings of Convenience i Grieghallen ganske bra. Lenke til kommentar
Ache Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 In Flames - Tokyo Showdown. 15 livesanger fra Lunar Strain - Clayman (alle disse er de beste In Flames albumene). Beste live album eg har hørt Only for the weak live er elsk!:) Lenke til kommentar
Evil Eye Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) W.A.S.P: .......LIVE In The RAW Meget bra lydkvlitet og bra låter. Off topic: De spiller LIVE på Rockefeller Tirs. 13.11-07, kl. 20:00 Endret 8. november 2007 av Evil Eye Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Iron Maiden - Live After Death og Rock In Rio! Lenke til kommentar
EirikSoligard Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Iron Maiden - Live After Death / Rock in Rio Metallica - S&M / Live Shit: Binge & Purge Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Iron maiden - Rock In Rio Første maidenplata jeg kjøpte Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Thin Lizzy - Live & Dangerous. Knallplate fra et band som desidert ligger blant toppen når det gjelder live-opptredener. Støtter denne! Dette albumet fikk øynene mine opp for Thin Lizzy, noe jeg er sinnsykt glad for den dag i dag. Don't Believe a Word har et av rockens feteste gitarriff. (Min mening Ofc.) Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Det er mitt nyinnkjøpte metallica live at valle hovin 2007! Blir litt bedre når jeg nesten kan høre meg selv synge falskt Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Iron Maiden - Rock in Rio.Denne skiva er ufattelig bra og inneholder de fleste av favorittlåtene mine. Dette var også en av skivene som virkelig fikk meg inn i Maiden. Masse gode minner Støttes! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Utviltsomt noe fra Queen. Selv om det er lenge siden, tok de publikum med storm og revolusjonerte typen konserter som hang igjen fra Beatles sin tid. (Queen og Kiss brøt opp med lys og pyroteknikk) De hadde en utrolig liveopptreden på Live Aid i 85' også, men kom vel ikke ut på album. Så, beste live-album blir vel: "Queen - Live at Wembley 86' " Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Turboneger - Darkness Forever! Endret 5. januar 2008 av Jokkulf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå