Juden Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Hvilket live-album syns du er best? Kom med det og begrunn svaret! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Iron Maiden - Rock in Rio. Denne skiva er ufattelig bra og inneholder de fleste av favorittlåtene mine. Dette var også en av skivene som virkelig fikk meg inn i Maiden. Masse gode minner Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Pink Floyd - Pulse rager meget høyt på min liste. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 WASP - Live...in the raw. Absolutt ei herlig shockrock-plate. Høy partyfaktor og bra opptakskvalitet . Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 U2 - Under A Blood Red Sky (1983). Bono synger fortreffelig, uansett om det er live eller i studio. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Lett! The Who - Live at Leeds Big Brother & The Holding Company - Cheap Thrills Focus - Live at the Rainbow Lou Reed - Rock n' Roll Animal The Grateful Dead - Live/Dead The Allman Brothers - Live at Filmore East Endret 1. juni 2007 av tjalla Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Counting Crows - Across a Wire, Live from New York. Tidenes Live-plate, fra et av de beste live-bandene der ute. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Thin Lizzy - Live & Dangerous. Knallplate fra et band som desidert ligger blant toppen når det gjelder live-opptredener. Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) G3 - Live in Denver 2004. Vai, Satriani, Malmsteen. Herlig! Endret 19. august 2007 av demeyfint Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Emperor - Emperial Live Ceremony Fantastisk CD, Fantastisk Video. gamle, og nye låter med fantastisk lydbilde. Er lett å forestille seg at man er der. Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Manowar - hell on wheels - live, denne beviser at manowar er mye bedre live enn studio Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 The Allman Brothers Band - The Filmore Concerts... Utrolig Live-album,med musikere i sitt livs form :-) Lenke til kommentar
TheCooler Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Peter Gabriel - Secret World Live. Denne er nok min personlige favoritt - fantastisk stemning og virkelig god lyd Ellers så er jo Jerry Lee Lewis sin Live At The Star Club (fra 1964 eller noe) fantastisk rå og uforfalsket rock'n'roll. Kanskje en av de beste liveskiver noensinne. Endret 2. juni 2007 av TheCooler Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Pink Floyd - Pulse rager meget høyt på min liste. 8761978[/snapback] Amen. Fantastisk skive. Sepultura - Under A Grey Sky må nevnes. (virkelig på tide at jeg skaffer meg en del Sepultura snart...) Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Led Zeppelin - How the West Was Won: Ren nytelse for sjelen. Deep Purple - Made in Japan: Det beste Purple-albumet Alison Krauss & Union Stations - Live: Contemporary Bluegrass på sitt beste. Endret 2. juni 2007 av HenHau Lenke til kommentar
-Zoso- Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Eric Clapton - Unplugged Led Zeppelin - How the west was won (Sweet HenHau ) Big Bang - Radio,TV, Sleep Jimmy Page/Black crowes - Live at the greek Endret 2. juni 2007 av -Zoso- Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Metallica - Seattle 89 Med låter fra de fire beste skivene noensinne, så kan det ikke gå så altfor gærnt. Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Metallica - Seattle 89 8764180[/snapback] Ikke så verst det heller, nei Endret 19. august 2007 av demeyfint Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Iron Maiden - Rock in Rio.Denne skiva er ufattelig bra og inneholder de fleste av favorittlåtene mine. Dette var også en av skivene som virkelig fikk meg inn i Maiden. Masse gode minner 8761963[/snapback] Omtrent det samme her. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Seigmen - Rockefeller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå