Gå til innhold

Satt 100 spenn på at malta vinner!:P

kjekay

Anbefalte innlegg

Jeg vet det er liten sansynlighet, men oddsen var 20 og norge har ikke akkurat vist stjernespill den siste tiden! :p

håper malta vinner, da er 2000 spenn i boks ;>

hehe! Men egentlig heier jeg på norge da! Men OM norge skulle tape, så tjener jeg jo masse cæsh i alle fall :p og var jo bare 100 kroner.. så.. ye =P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hallo

trur du at noreg kan vinne EM kvartfinale mot Malta

eg tenker at noreg kan ikkje komme VM 2010 :(:(

ikkje heller Europa cup 2008 :(:(

noreg er alt få dårlig å være å spille VM eller noko viktig.

siden norge har problem å slå malta Ålesund :cool::cool: kunne slå malt 5-0

lanslaget er galt få dårlig :cry::cry::cry:

Lenke til kommentar

Jeg leste engang i Vi Menn om de som hadde verdens kuleste jobb; å sette odds for Norsk Tipping. Hele jobben deres gikk ut på å sitte å glo på mange timer fotball hver eneste dag, også satte de odds utifra hvordan lagene hadde spilt den siste tida og hvordan de forskjellige lags taktikker funker mot hverandre.

Nok OT: Hvor i h****** klarte du å finne en odds på 20? Er Malta virkelig så dårlige? Uansett jeg liker også å tippe på motstanderlaget til det laget jeg liker. Da "vinner" jeg på en måte uansett hvordan kampen ender (utenom uavgjort da :p). Men heier jo mest på yndlingslaget uansett. Tipper aldri så mye at jeg f.eks. heier på Lyn når dem speler mot mitt kjære Enga. :!:

Lenke til kommentar
Kanskje det var oddsen på at Malta vinn 5-0? Om det er odds for at Malta vinn kampen og du kun hadde den kampen så er du blitt lurt.

8764005[/snapback]

Nåja, det fins nok av tippeselskap som har høgare oddsar enn Norsk Tipping. F.eks Bet24.com har 20 i odds på Malta-siger.

Lenke til kommentar
Jeg leste engang i Vi Menn om de som hadde verdens kuleste jobb; å sette odds for Norsk Tipping. Hele jobben deres gikk ut på å sitte å glo på mange timer fotball hver eneste dag, også satte de odds utifra hvordan lagene hadde spilt den siste tida og hvordan de forskjellige lags taktikker funker mot hverandre.

Jeg var på Norsk Tipping for 2 uker siden. Der var vi innom oddsetterne.

Merkelig nok var det bare menn som var ansatt der :p

Men de var spesielt fotballinteresserte, fulgte med på fotball så å si hele tiden. De brukte alle hjelpemidler til å lese og følge med på fotballen.

Omviseren sa at forskjellen var at Norsk Tipping satte de fleste av sine odds i god tid før kampstart, og endret skjelden oddsen. I motsetning til andre aktører.

Lenke til kommentar
Kanskje det var oddsen på at Malta vinn 5-0? Om det er odds for at Malta vinn kampen og du kun hadde den kampen så er du blitt lurt.

8764005[/snapback]

Nåja, det fins nok av tippeselskap som har høgare oddsar enn Norsk Tipping. F.eks Bet24.com har 20 i odds på Malta-siger.

8764341[/snapback]

Javisst.

1.12 - 6.50 - 20.00

Har ikkje noko Bet24-konto, så det blir vel Lotto i dag og. :)

Lenke til kommentar
Det var jo en grei odds på norsk tipping da :p

8764617[/snapback]

jaja.. så var det vel en grunn til at oddsen var så syk høy:P

8768118[/snapback]

Er du mest glad for at Norge nå har en mulighet til å komme til EM likevel eller lei deg for at du tapte de 100kr. ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...