tjalla Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Ta med deg jenta foran et speil og beskriv i detalj hva du elsker med utseendet, om det så er øya, kroppen eller en smilerynke. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Hadde aldri giddet legge så mye innsats ned i det som er soleklar fisking. Si hun er pen/fin/søt whatever, og gå. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Jeg pleier å gi jenter komplimanger som faller naturlig inni samtalen. Så det blir skjult i en settning men allikevel veldig tydelig. Da pleier samtalen bare fortsette med smil. Du har jo den situasjonen derde skal forklare hvorfor de er pene, eller den ene grunnen til at hun er pen. Han: Du er så pen Hun: Bevis det *smask* Endret 2. juli 2007 av Hidephix Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Trenger du aa bevise det da? Dette er vell bare fordi hun kan jo liksom ikke bare si "ja, jeg er pen, hva saa?" Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 "Basta bom, kongen har sagt at du er pen". Nei, seriøst, slike ting lar seg ikke bevise. Finn frem noe hun synes er pent og be henne bevise sin påstand. Hvert argument hun kommer med kan fint besvares med "synes du", og slik holder du på til hun blir lei. Da følger du opp med at "jeg synes du er pen". 8761912[/snapback] Prøvde det, men ho bare: "Jeg er ikke pen, bla bla bla" Hvorfor kan ikke jenter bare si "Jo, takk " Det er jo så vanskelig mener jeg **min mening** 8761946[/snapback] Jeg sier takk når hvis noen sier jeg er det. Det er bare tåpelig med ja, nei diskusjonene. Isbilen hadde et godt poeng Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå