Effectiv Skrevet 2. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2007 Kanskje hele denne posten er bare tull og bør stenges? Noen har lite liv, burde gjøre andre ting enn og sitte inne å kødde på en slik fin dag EDIT: Ihvertfall fint vær i Oslo 8765545[/snapback] Second that! 8765554[/snapback] enig!! Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 2. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Ja det der er jeg enig i altså. Satt å tenkte på om jeg skulle rapportere til en av våre moderatorer her på forumet. Virker som bare tull. Og om du er seriøs, så prøv. Og les istedet for å formulere deg så forbanna usaklig og dårlig med de samme jævla spørsmålene som er blitt svart på om igjen og om igjen. Endret 2. juni 2007 av steffenz Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 2. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2007 Jepp, da rapporterte hvertfall jeg. Så kan admins gjøre det de vil med han og tråden. Lenke til kommentar
Robinho5599 Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juni 2007 Ro deg me 4-postinga di!Btw, du e SLETTES ikkje 15 år. ----------------------------------------- Du har mange grunnar til å runka: - Du tilfredsstille deg sjøl.. - Da føles godt - Du øve deg te den gongen du ska ha Sex - Du får ut gammalt sæd - BARE RONK! 8765438[/snapback] ja ?? eg er dess som lurt på kvifor runker gutter fordi alle i min klasse synest at det er bra men eg synest at det alt få ekkelt ok 8765481[/snapback] vis du synes det er ekkelt, kanskje du er homofil?.. eller veldig renslig, ikke vet jeg 8765497[/snapback] <Nei eg forelska i ein jente trur ikkje det at eg er faen meg ikkje homo Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 2. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2007 Ro deg me 4-postinga di!Btw, du e SLETTES ikkje 15 år. ----------------------------------------- Du har mange grunnar til å runka: - Du tilfredsstille deg sjøl.. - Da føles godt - Du øve deg te den gongen du ska ha Sex - Du får ut gammalt sæd - BARE RONK! 8765438[/snapback] ja ?? eg er dess som lurt på kvifor runker gutter fordi alle i min klasse synest at det er bra men eg synest at det alt få ekkelt ok 8765481[/snapback] vis du synes det er ekkelt, kanskje du er homofil?.. eller veldig renslig, ikke vet jeg 8765497[/snapback] <Nei eg forelska i ein jente trur ikkje det at eg er faen meg ikkje homo 8765627[/snapback] usaklig tråd dette her Lenke til kommentar
Robinho5599 Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juni 2007 takk få dei som har svart og takk fo god ider og dei som runker forsett å runke Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 2. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2007 Da sier vi kanskje takk til deg ja.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2007 Trådstarter har fått sine svar og tråden er på god vei mot Offtopicville, trur me stoppar her eg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg