tacomodo Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Har hatt P180 og også Gigabyte Mercury med vannkjøling, men av de tre er Cosmos den desidert stillestestete. Men, jeg vet hva du mener. Har allerede merket meg at cdrom'en bråker noe usannsynlig Lenke til kommentar
scopexxx Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) Jeg skal begynne å modde litt på mitt Cosmos 1000. skal sette inn vifter i begge sidedørene. En skal blåse over harddiskene og en annen skal blåse over skjermkort. Endret 22. mars 2008 av scopexxx Lenke til kommentar
gard. Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Skal kjøpe meg dette kabinettet nå, sammen med resten av det som trengs av innmat. Har aldri satt sammen en pc før, men vil Cooler Master Cosmos være et fint sted å begynne? Lenke til kommentar
Linkage Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Er det noen som har erfaringer med Cosomos S? Jeg vurderer å kjøpe den, men har lest at den lager mer lyd enn den orginale Cosmosen. Er det stor forskjell på de?(teknisk altså, utifra utseende ser de ganske annerledes ut.) Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 River opp en gammle tråd igjen med et spm. Har akkurat bestilt Cosmos 1000. Hvor lang ca trenger man og ha SATA kabler fra hk hvis man benytter seg av hullene og skal skjule kablene til diskene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå