Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Coolermaster Cosmos; spennende nyhet!

Anbefalte innlegg

Ser du har Thermaltake Kandalf ja, flott med neonlys i fronten og på viftene ? samt plastikkdesign ? :nei:

Jeg kjøpte det jo etter din anbefaling, din skap-ninja!

Alu var det bare i fronten ja, og neonlysa er skrudd av :p

Litt irriterende med led på viftene, men får leve med det enn så lenge.

Har uansett et Lian Li på vei som skal moddes og skal ha alt av komponenter nye.

Håper nVidia og Intel får ut fingern så jeg får bestilt 2x 9800gtx, 780i og en Yorksfield professor.

Anbefaler det fortsatt jeg, bare kommenterte at du skrev at det så ut som ett plastikk kabinett fra OBS noe det absolutt ikke er. Er jo ufattelig stilrent neonfritt kabinett i rent STÅL !

2x 9800GTX ? Hva i all verden skal du med det ? Flight Simulator X DX10 i 1980x1080 ?

Jeg har "nesten" gitt opp å skaffe kabinettet her, har faktisk snakket med Coolermaster direkte. "Gi meg en webshop i hele verden som kan gi meg dette kabinettet". Inget svar ..... Absolutt INGEN som leverer dette mer.

Kabinettet har fått 95% på Availability in Shops, ikke F om det kan stemme.

Endret av Avean
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Anbefaler det fortsatt jeg, bare kommenterte at du skrev at det så ut som ett plastikk kabinett fra OBS noe det absolutt ikke er. Er jo ufattelig stilrent neonfritt kabinett i rent STÅL !
Jeg snakka om looket, spesielt med de "håndtaka" på sidene. Jeg mener de får kabinettet til å se ut som noe det designmessig ikke er.Altså, fint design på innsiden, det motsatte på utsiden..
2x 9800GTX ? Hva i all verden skal du med det ? Flight Simulator X DX10 i 1980x1080 ?
Høh, skal det være så skal det være. Finner nok noe å bruke det på etterhvert, kommer til å toppe den nye PC-en med det feiteste av hardware og vannkjøling, og slik sett bør jeg kunne ha det kanskje 2 år før jeg må bytte igjen..
Jeg har "nesten" gitt opp å skaffe kabinettet her, har faktisk snakket med Coolermaster direkte. "Gi meg en webshop i hele verden som kan gi meg dette kabinettet". Inget svar ..... Absolutt INGEN som leverer dette mer.Kabinettet har fått 95% på Availability in Shops, ikke F om det kan stemme.
http://www.ewiz.com/detail.php?name=CA-RC1000K Endret av Propanelgen
Lenke til kommentar
Jeg snakka om looket, spesielt med de "håndtaka" på sidene. Jeg mener de får kabinettet til å se ut som noe det designmessig ikke er.Altså, fint design på innsiden, det motsatte på utsiden..
Høh, skal det være så skal det være. Finner nok noe å bruke det på etterhvert, kommer til å toppe den nye PC-en med det feiteste av hardware og vannkjøling, og slik sett bør jeg kunne ha det kanskje 2 år før jeg må bytte igjen..
Jeg har "nesten" gitt opp å skaffe kabinettet her, har faktisk snakket med Coolermaster direkte. "Gi meg en webshop i hele verden som kan gi meg dette kabinettet". Inget svar ..... Absolutt INGEN som leverer dette mer.Kabinettet har fått 95% på Availability in Shops, ikke F om det kan stemme.
http://www.ewiz.com/detail.php?name=CA-RC1000K

Tør ikke, de tar ikke kredittkort. Du er nødt til å sende via Bank ergo hvis de bestemmer seg for å beholde pengene så kan du ikke gjøre noe etter norsk lov.

Lenke til kommentar

Ringte faktisk ned til eWiz nedi USA nå men de tar kun amerikanske kredittkort >_<

Fikk forresten svar fra Coolermaster nå hvor de var litt sjokkert over at det ikke var å skaffe, så venter på ytterligere svar nå. De tar egentlig ikke imot ordre direkte men håper på ett unntak nå :D

Endret av Avean
Lenke til kommentar
Ringte faktisk ned til eWiz nedi USA nå men de tar kun amerikanske kredittkort >_<

Fikk forresten svar fra Coolermaster nå hvor de var litt sjokkert over at det ikke var å skaffe, så venter på ytterligere svar nå. De tar egentlig ikke imot ordre direkte men håper på ett unntak nå :D

Har dem endelig svart på Cosmos forumet? Så du hadde ett innlegg der..

Gief info om videre tilbakemeldinger.

Lenke til kommentar
Da blir jeg å kjøpe det fra http://www.ewiz.com

De tar ikke internasjonale kredittkort så tar sjansen på å overføre via bank nå til dem.

Si i fra hvordan det går da? En ting med eWiz da; Kassa koster 194dollar, og minste mulig fraktkostnad er 111dollar? Syns det blir vel mye i frakt i forhold til det kassa koster?

Har bestilt fra nextron.no jeg.. står hele tiden dagens dato som forventet leveringstid hos dem. Men per epost så sier dem midten av november.

Der koster kabinettet med frakt 2300, inkl 850w PSUen.. om dette stemmer til syvende å sist.. det får vise seg. :D

Endret av Hratgard
Lenke til kommentar

Kom seg på 1700kroner blankt for Cosmos inkludert frakt fra USA . Det er 400kr billigere enn hva selve kabinettet koster i Norge :) Kommer vel Toll på dette tenker jeg som er 20% (400kr) så går vel opp i opp. Men eWiz sier aldri om kabinettet er på lager hos de eller ikke, men tipper USA får det kjappere inn uansett enn oss trege nordmenn.

Lenke til kommentar
Kom seg på 1700kroner blankt for Cosmos inkludert frakt fra USA . Det er 400kr billigere enn hva selve kabinettet koster i Norge :) Kommer vel Toll på dette tenker jeg som er 20% (400kr) så går vel opp i opp. Men eWiz sier aldri om kabinettet er på lager hos de eller ikke, men tipper USA får det kjappere inn uansett enn oss trege nordmenn.

Når den som ringte Cooler Master tidligere i tråden, spurte de om lager i norge, så lurte de på hvorfor det ikke var det. Jeg forsto det sånn hvertfall :)

Lenke til kommentar
Men, ser ut som CPUen hans lider av "legg på 15 grader" syndromet, for ene tempen er under romtemp, noe som er umulig, med mindre du har fasekjøler ;), så må nok legge på 15 grader ca...

Det kan godt være kjølinga ikke er beste i verden, men tror uansett det duger til WoW, browsing og film :p Jeg trodde forsåvidt at man kunne få ganske så lave temperaturer når man brukte kjølevæske og ikke vann, men så er jeg helt grønn på vanngreia.

Avean, har du bestilt nå? Noen ETA?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...