Gå til innhold

Coolermaster Cosmos; spennende nyhet!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har erfaring med Pixmania?

 

Vurderer seriøst å bestille dette. De ligger ikke i norge, men det står at prisen du betaler er den de oppgir. Altså ingen tollavgifter som kommer snikende ved levering. Eller tar jeg feil?

 

Bestilte en scanner derfra for et par år siden. Prisen for frakt var j*vlig - varen ble transportert av DHL.

 

IP

Lenke til kommentar

Hehe ja de tar 250 kr for frakt ja, det koster i underkant av 2000k hvis man ikke velger garanti ordningen deres. ikke så ille. Men siden jeg har ventet i nesten 2 mnd på at de norske nettbutikkene skal få varen på lager, så orker jeg ikke å vente flere mnd til. så jeg bestilte hos pixmania siden de hadde det på lager.

Lenke til kommentar

Dere som har bestillt, har dere sjekket at det fysisk er sendt ? For Pixmania har fjernet hele Cosmos serien fra websiden nå. Lurer på hva som skjer ? Har Cooler Master funnet noen feil kanskje, alle sammen trekker jo tilbake kabinettet. Snakket med butikker i USA og de nekter å sende den også.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Ler meg ihjel, latterkrampe. Nå har jeg stresset så mye for dette kabinettet så tok jeg meg til mot å ringe til Pixmania hvor jeg møter ei dansk dame som sier "Beklager vi selger ikke kabinetter". Men dere har jo masse kabinetter på websiden ? "Beklager, vi selger ikke kabinetter".

 

Bestemt meg for å kjøpe den med 800W psu selv om jeg har 850W fra før av, så desperat er jeg. Men ser til og med den er jo umulig å skaffe før november. Egentlig helt utrolig, er villig til å betale 1000kr ekstra bare for å få bestillt den, men er umulig.

 

hirad: Skal du ha mye for at du videresender kabinettet til meg istedet og du venter til November ? :!:

2500 ? 3000 ? Da kan du kose deg med ett spill i mellomtiden.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Hehe Avean, Jeg har selv ventet i evigheter på at enten pcutstyr eller amentio skulle få denne på lager. Når jeg er heldig og får denne imorgen har jeg ikke tenkt å videre selge den :p. Jeg driver å bygger min egen pc og har ventet tålmodig i 2 mnd på at den "satans" boksen skulle komme på lager :p. Alt annet av innmaten har ligget på vent i ca 1mnd allerede. Den gamle PC-en begynner å ta kvelden allerede

Lenke til kommentar

Har kontaktet Cooler Master jeg også, jeg skrev at vis meg en webshop i Europa som kan ta imot en bestilling fra meg. Skrev også at jeg gjerne betaler 1000kr ekstra i frakt uansett hvor i verden dette befinner seg. Ventet på lanseringen av dette kabinettet i 2 måneder og når lanseringsdagen kommer så forsvinner det fra norske markedet plutselig. kjøper gjerne den med 850W psu men til og med den er jo umulig å skaffe.

 

Er ingen andre kabinett jeg har lyst på, har meget stor tro på dette her.

Endret av Avean
Lenke til kommentar
Ser du har Thermaltake Kandalf ja, flott med neonlys i fronten og på viftene ? samt plastikkdesign ? :nei:

Jeg kjøpte det jo etter din anbefaling, din skap-ninja!

Alu var det bare i fronten ja, og neonlysa er skrudd av :p

Litt irriterende med led på viftene, men får leve med det enn så lenge.

 

Har uansett et Lian Li på vei som skal moddes og skal ha alt av komponenter nye.

Håper nVidia og Intel får ut fingern så jeg får bestilt 2x 9800gtx, 780i og en Yorksfield professor.

Endret av Propanelgen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...