Gå til innhold

Coolermaster Cosmos; spennende nyhet!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Heh.. bestilte dette og betalte (ble trukket for dette også, da de andre varene jeg bestilte, var inne, og er blitt sendt.. og mottatt :p) kabinettet 21.september. Ble trukket 2050,-

 

Ser nå at det er trukket fra webshoppene i sin opprinnelige form. Og er nå relistet som kabinett med inkludert 850w PSU til ca 3k. Og forventet leveringsdato 11.12.2007.

 

Så nå lurer jeg fælt på når og om jeg får kabinettet mitt. O.o

 

I og med at jeg alltids har et reserve kabinett fra før, så gjør det ikke så mye å vente.. den som venter på noe godt vet dere... spessielt ikke om man klarer å lure til seg den 850w PSUen uten tillegg i pris. Er lov å håpe.

 

På den andre siden så er det svært kjipt om man ikke får den, siden jeg uansett skal ha dette kabinettet. Blir kjedelig å måtte betale 1k ekstra når man alt har invistert i en PSU.

Lenke til kommentar
Heh.. bestilte dette og betalte (ble trukket for dette også, da de andre varene jeg bestilte, var inne, og er blitt sendt.. og mottatt :p) kabinettet 21.september. Ble trukket 2050,-

 

Ser nå at det er trukket fra webshoppene i sin opprinnelige form. Og er nå relistet som kabinett med inkludert 850w PSU til ca 3k. Og forventet leveringsdato 11.12.2007

 

På den andre siden så er det svært kjipt om man ikke får den, siden jeg uansett skal ha dette kabinettet. Blir kjedelig å måtte betale 1k ekstra når man alt har invistert i en PSU.

9658397[/snapback]

Du får slenge opp noen bilder når du får det :D

 

Noen som har hørt noe om dette?, at det følger med strømforsyning?

Håper det kommer en versjon uten også, som er litt billigere :love:

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar
Har kjøpt kabinett til 4000kr før så betaler gledelig litt for kvalitet. Altfor mange bruker tusenvis av kroner på cpu og gpu men sparer når det kommer til det viktigste av alt, nemlig kabinettet. Er det som avgjør mye av støynivået samt levetiden på diskene dine.

9506229[/snapback]

 

Kabinettet kan ikke skade det som er innvendig på noen måte, bare hvis du hiver den fra vegg til vegg et par ganger, sånn som du gjør med dine "super kabinetter som tåler alt"

 

du snakker helt sikkert litt ut av erfaring

 

så at diskene blir fort ødelagt er vel fordi du kjøper kabinett til 4000 og disker til 100 kr?

Lenke til kommentar
Har kjøpt kabinett til 4000kr før så betaler gledelig litt for kvalitet. Altfor mange bruker tusenvis av kroner på cpu og gpu men sparer når det kommer til det viktigste av alt, nemlig kabinettet. Er det som avgjør mye av støynivået samt levetiden på diskene dine.

9506229[/snapback]

 

Kabinettet kan ikke skade det som er innvendig på noen måte, bare hvis du hiver den fra vegg til vegg et par ganger, sånn som du gjør med dine "super kabinetter som tåler alt"

 

du snakker helt sikkert litt ut av erfaring

 

så at diskene blir fort ødelagt er vel fordi du kjøper kabinett til 4000 og disker til 100 kr?

9660151[/snapback]

 

Driver og fikser PC-er hver dag da jeg jobber med dette, og jo det er en sammenheng mellom dette. Dårlige kabinetter har dårlig gjennomlufting noe som fører til varme komponenter som igjen fører til slitasje på komponenter. Dette er ren logikk som alle burde fatte. Hvorfor tror du så mange sliter med Xbox360 ? Pga den går varm og tilslutt tar man knekken på den.

 

For all del man berger sikkert en stund med en 500kr kabinett, er noen som er bra også. Men du må skjønne hvorfor enkelte som meg velger å bruke noen tusen på kabinett ? For at komponentene trives best mulig samt muligheter for å overklokke uten å stresse komponentene altfor mye samtidig.

Når jeg bruker over 30-40 000 på en pc så orker jeg ikke å være kjip på kabinettet for å si det slikt :) Blir som å kjøpe en Ferrari motor og sette den i Lada karosseri.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Har tatt det direkte med leverandøren jeg :)

Varsler så fort det blir noe framgang her. Men jeg finner det litt merkelig at de satser på den med 800W PSU istedet, fleste har jo strømforsyning fra før av og har en del krav til akkurat det.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Pixmania har de på lager, jeg aner ikke hvorfor de andre har fjernet den. Kan være Pixmania rakk å ta inn noen før Coolermaster bestemte seg for "Nei dette orker vi ikke å ha i Norge".

 

Uansett blir vi sikkert VELDIG få som eier dette kabinettet i Norge hvis Pixmania greier å levere :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...