Gå til innhold

Coolermaster Cosmos; spennende nyhet!

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Komplett samt flere har status ubekreftet 15.08 på kabinettet, men etter å ha vært i dialog med kundebehandler kunne de ikke bekrefte om kabinettet faktisk var på lager i løpet av morgendagen. I følge release-datoene på coolermaster sin offisielle side lanseres det 26. aug i danmark, så litt tålmodighet må man nok smøre seg med...

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Kabinettet virker perfekt! Dette er som tatt ut fra drømmene mine.

Støydempet, god plass til harddisker, vifter i bunn (støyer mindre da). Dersom prisen hadde vært hyggeligere hadde et vært i bestilling. Men med en så høy pris prøver jeg å finne alternativer.

Lenke til kommentar
Kabinettet virker perfekt! Dette er som tatt ut fra drømmene mine.

Støydempet, god plass til harddisker, vifter i bunn (støyer mindre da). Dersom prisen hadde vært hyggeligere hadde et vært i bestilling. Men med en så høy pris prøver jeg å finne alternativer.

9440429[/snapback]

Da er vi i samme båt...

Lenke til kommentar
Er det bare meg som syns det var mistenkelig likt HP's nye spillpc? Blackbird eller hva den het... Både inni og utapå... Mon tro om det er no samarbeid på gang her...

-C-

9445726[/snapback]

Det er visse likhetstrekk ja, men jeg tror nok ikke det er snakk om noe sammarbeid. Det virker jo som å være et veldig godt utgangspunkt designmessig å trekke inn luft i bunnen av kabinettet.

Lenke til kommentar

Foreløpige minus jeg personlig har notert meg med kabinettet:

1 Høy pris

2 Høy vekt (ikke så vesentlig for meg)

3 Ved mange disker er nok ikke hdd-kjølingen optimal

4 Dårlig tilrettelagt for intern vannkjøling

5 Kan være vanskelig å legge kabler av litt tykkelse bak hk-brettet

Allikevel sikler jeg som f... på kabinettet, håper hw tar eb test når det er tilgjengelig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...