kjellmorrell Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 hi.. det er ikke slik at vi får varen uannsett på qxl?? f.eks att jeg byr 2 kr på en ting så går tida ut så vinner jeg den tingen? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Så lenge det ikke er satt minstepris vil varen gå for 2 ,- Lenke til kommentar
Road11 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Jeg trodde det var mulig for selger å avbryte auksjonen også, men mulig jeg tar feil her. EDIT: Om tiden går ut vil du nok få varen, ja. Endret 3. juni 2007 av Road11 Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg trodde det var mulig for selger å avbryte auksjonen også, men mulig jeg tar feil her. EDIT: Om tiden går ut vil du nok få varen, ja. 8771201[/snapback] Er ikke sikkert at selger vil selge den heller da.. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Et bud er bindende, og selgeren kan ikke avbryte auksjonen når noen har bydd. Derimot kan selger etter auksjonen si at han ikke vil selge fordi..., men da får han mest sannsynlig negativ respons på kontoen sin av kjøperen. Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Derimot kan selger etter auksjonen si at han ikke vil selge fordi...8771385[/snapback] De som evt. driver sånn, driver ikke lenge på QXL. Lenke til kommentar
Blå ku Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 kjøpte 2 sånne for 99.- stk. den siste satte han opp minsteprisen på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå