CaNaBiS Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Hmm.. Han har vell brukt Silicon???? det funker jo fint det da... Men ville hat ei list, f.eks. kan du snite opp ei "Ledning" . dette er bra nokk det ist du bruker slilicon eller noe form for lim. Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 kjøp nye ide-kabler og rydd litt i kabelrotet inn der du. Pluss lakkèr frontene på cdromene finn på no der det bare er et tomt spor. Ellers var det nice Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Det var ultra-nice! :o Men det er en lite ting jeg lurte på, hva slags lakk brukte du på fronten (eller var det slik fra før av?) og hva er det som døra og resten av sulemitten er lagd av? Aleminium? Jeg har tenkt til å lakkere kabinettet mitt og lurer da på hva du har gjort? (hvis du har gjort noe da) En gang til, den var ultra NICE! :wink: Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Viftestyring, vannkjøling, flere fete vifter, lakke front, andre snacks fra MP eller 3dfxcool. Dr.X /6.5 av 10 poeng Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 Jeg syntes det hadde vært råere med vifte grill på toppen, enn borra plexi glass...Bare et tips til deg Robin Lenke til kommentar
Robin_Ognedal Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Jeg kjøpte chrom-list på www.microplex.no Lenke til kommentar
Robin_Ognedal Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Jeg brukte helt vanlig spraylakk fra biltema. Takk for Komplimentene!!! Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Enn det på sidene da? Er det lakkert, eller alleminium? Eller er det fronten som ikke er lakkert? Eller er begge lakkert? Kan du gi meg linken til der du kjøpte sprayen? Hvor er jeg? Hva heter jeg? Hjeeeeelp! Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Tok vel en stund og pusse tenker jeg? :wink: Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Det dyret på sia var stilig (Ser ikke helt hva det er). Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Tok vel en stund og pusse tenker jeg? :wink: stålbørste på drillen tenker jeg Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 men brukte du andre ting en lister da? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2003 Det dyret på sia var stilig (Ser ikke helt hva det er). Det skal forestille en hund, utskjæring av kles merke Cyberdog Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2003 Det dyret på sia var stilig (Ser ikke helt hva det er). Det skal forestille en hund, utskjæring av kles merke Cyberdog Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Jeg brukte helt vanlig spraylakk fra biltema. Takk for Komplimentene!!! Den siggen plager meg noe jævlig... sry for å si det men.. PLS fjern den eller gjør den mye mindre, den er meningsløs... :wink: Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 brukte du annet en vanlige crom lister bjaa??(som f.eks clips eller lim eller no sånt??) kan du ikke si det!! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 Det er ikke min pc, men robin?ognedal sin pc, saa vitt jeg vet saa er det krom list ifra microplex, de er sinnsyk stilig, og mye lettere aa bruke en de andre! Lenke til kommentar
Mehahman Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 SMMMMOOOOOTH KASSE!!! 8) har du noen catoder? i så fall skaff deg det!!! Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 okey da...trodde d va ditt jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå