bjaa Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Her er bilde av kabinettet til en kamerat av meg: Hva syntes dere? Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Nice! Eller skal jeg si "Übernice!" Feta mod! Lenke til kommentar
Laka Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Kul mod, virkelig 8) Men få bort det stygge Atomic merke på siden :wink: Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 2. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2003 Hva er det som er så styggt med den atomic logoen? Lenke til kommentar
sim Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Er det ikke BioHazard merke da ? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 2. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2003 ja forresten det er jo biohazzard, er ikke så stygg den da! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Nice! ka med å lake cd-rom og brenner og alt det hvite foran? Lenke til kommentar
Robin_Ognedal Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Halla folkens, det er mitt kabinett osm er der!!!jeg har akkuarat blitt medlem av forumet. hva synes dere om det fra 1 til 10??? Lenke til kommentar
JuBi Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Hmm. tenk og bruke masse tid på og modde pc'n skikkelig kul, for så og gjemme den i ett skap med dør slik at ingen ser den Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Tøft... Hvilken produsent? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 2. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2003 Produsent av hva da? Lenke til kommentar
Robin_Ognedal Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 kassa er S.T.Y.G.G til vanlig men jeg har moddet den selv så den kommer ikke sånn orginalt. Det er en Inwin kasse. Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Produsent av hva da? Kabinettet, det som vi pratet om for ti sekunder siden. Lenke til kommentar
Invert Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Har samme kabinett det er stygt ellers, også har jeg ødelagt den ene cdrom greia på min siden jeg laget en skuff der isteden tilå ha cder ogsånt i. Skal snart modde det litt tøft håper jeg he he Lenke til kommentar
Robin_Ognedal Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Er det noen som har et forslag til hva mer jeg kan modde kabinettet mitt med???? (Gjør absolutt lat for at det skal bli enda tøffere!) Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 eh...den va sinnsyk rå og stygg på samme måte...du har stil men ikke min stil.. =) hvordan lagte du d fine hullet?? jeg og skal ha plexi!! hullet ditt blei ganske fint må jeg si!! kabinettet ditt var spezi azz!! noe å lan'e med? nja...ikke helt sikker på nei..men oppmerksomhet får du helt sikkert =) .. :wink: Lenke til kommentar
Robin_Ognedal Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Jeg sagde deg ut med stikksag! Hva var det du ikke likte med det??? Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 vet ikke... var liksom ikke min smak..sorry hvis du blei skuffa.. men den var jo skam tøff!! smag og behag!! stikksag sa du?? brukes de til å skjære metall?? vi brukte det forleden da vi skulle lage sub...mwahahahahahah!! den ble konge, pluss nå sier det pang pang i huset og alt skrangler nede i stua =P takk for tipset.. men ved siden av dette...jeg ser du bruker gummi 'lister' kaller jeg det for.. har du noe annet,som f.eks clips?? bare så jeg vet alt før jeg begynner =) takk Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 ikke gummi lister...jeg ser fel.. =) ihvertfall noe imellom plexi'en og kabinettet kanskje det som holder plexi'en på plass?? du kunne ha hatt et til kald katode lys inni hvis det ble mulig =) hehe,men d var tøft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå