Baba2 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Hei! Jeg har nå lyst til å spille litt el-gitar, kun for å "teste det ut". Så jeg er på let etter noe billig som er greit å spille på og er komplett. Jeg har ikke store krav i forhold til lyd osv. Men jeg lurer på hvilke justeringer man kan gjøre på forsterkeren som følger med DENNE pakken. Også lurer jeg på om denne gitaren har whammy bar? Eller er det kun dyrere gitarer som har det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 grei den, du sa det selv, trenger ikke noe bra.. den har "whammy" følger sikker med en tremolo arm som du putter inn i det lille hullet bak der strengene festes... Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) grei den, du sa det selv, trenger ikke noe bra..den har "whammy" følger sikker med en tremolo arm som du putter inn i det lille hullet bak der strengene festes... 8762155[/snapback] Men har du erfaring fra den butikken? Vet du hvor mye det koster å få den pakken tilsendt? Edit: Er jeg blind?? Står jo klart å tydelig på siden: "Alle Ordre Sendes Fraktfritt I Norge" Endret 1. juni 2007 av Baba2 Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) . Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå