Gå til innhold

Xbox 360 - erfaringer


Anbefalte innlegg

Hei folkens.

Skal kjøpe meg en ny spillkonsoll, ganske sikker det blir Xbox 360.

Men vil høre deres meninger, om hva eg har i vente om eg kjøper Xbox 360, osv.

Håper på mange utfyllende og flotte svar.

Blir eg fullstendig overbevist av dere kjøper eg meg nok Xbox 360 i løpet av den nærmeste tiden.

 

Da vil det være enda en her på konsoll - microsoft forumet :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte min 360 i mai 2006. Har brukt den flittig siden, og aldri opplevd noe "rusk i maskineriet". Går som ei kule. Masse gode spill på markedet, og en sinnsyk lovende line-up i løpet av året!

Håndkontrollen er 120% perfekt (passer til alle sjangere jeg har prøvd på maskinen, dvs de fleste), og xbox live opplegget er helt genialt.

Veldig brukervennelig på alle måter.

Eneste negative er at maskinen støyer litt, men dette har ikke vært noe problem for meg iallefall. (heller ikke når jeg ser film.)

Et kjøp anbefalles

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Kort oppsummert for min del:

- Fantastisk live funksjon

- utmerket kontroller

- en rekke svært gode titler er allerede ute på markedet, de neste månedene vil det komme flere stortitler.

Lenke til kommentar

Har hatt min Xbox 360 siden launch og er svært fornøyd med den! Brukt den hver dag siden da omtrent. Er du glad i onlinespilling er 360 er veldig klokt valg, i tillegg har jo 360 et veldig bra spillbibliotek, og har fått flere PS-eksklusiver, som f. eks. Devil May Cry, GTA og Assassins Creed.

 

Håndkontrolleren er etter min smak helt perfekt, ergonomisk utformet og veldig behagelig. (I motsetning til PS-kontrollere IMO) Skal jeg trekke fram noe negativt er at den bråker noe. Det gjør ingen skade for min del, for jeg legger ikke merke til det i det hele tatt, tror nok de aller fleste overhører støyen etter en kort stund.

Lenke til kommentar
At den bråker gjør ikkje noe.

Men det som trekker ned er at det virker som det blir litt hardware feil.

Og får å spille live, må man kjøpe ett sånt kort? Gold kort eller hva det er?

Det trekker ihvertfall ned.

8763466[/snapback]

Hardwarefeil kommer av overoppheting og dårlig loddetinn mellom GPU og CPU (?), vil tro nyere maskiner har forbedret loddetinn. Ellers er servicen hos MS upåklagelig etter min mening, maskinen blir hentet og levert på døra (tar omtrent 2 uker) og du betaler ikke et rødt øre!

 

Gold medlemskap koster 41,- i måneden, men det er hvert det! Du kan kjøpe det med Visa/MasterCard via nettet om du ønsker å ikke kjøpe disse skrapekortene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Du registrerer bare en gold account på xbox live, dette kan du gjøre via konsollen eller via xbox.com.

 

Det greieste er å bruke vanlig kabel til modem/router, men hvis du har behov for å bruke trådløst så må du kjøpe et lite adapter som koster rundt 380, som du setter i usb porten til xboxen.

Lenke til kommentar
Hva skjer når du har kjøpt ett gold kort i butikken da?

Putter det inn i Xboxen så er du på nett?

Eller må man ha trådløst nettverk og? eller lokalt.

8763980[/snapback]

Om du kjøper kort, så skraper du av en kode å skriver inn på "redeem code" i LIVE menyen.

Du skjønner når du ser det, enkelt!

Trådløst kort følger ikke med 360, men kan kjøpes utenom!

 

Du får også 1mnd gratis gull medlemskap når du kjøper 360 så du kan prøve før du bestemmer deg om du vil fortsette med det!

 

Sølv medlemskap har du alltid, og det lar deg laste ned demoer, trailere +++

Gull er det som lar deg få spille mot andre over LIVE

 

 

Ellers er det en kjempe maskin! Eneste negative er at den spinner plater fort når du spiller så er du allergisk mot støy kan det være en liten turn-off!

Har hørt om nye maskiner som har ett drev som nesten ikke høres, men veit ikke noe mer enn det.

Lenke til kommentar
At den bråker gjør ikkje noe.

Men det som trekker ned er at det virker som det blir litt hardware feil.

Og får å spille live, må man kjøpe ett sånt kort? Gold kort eller hva det er?

Det trekker ihvertfall ned.

8763466[/snapback]

glemmer at xboxen suser n¨r jeg spiller jeg. blir så oppsluk av spillene :p:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...