Muffinman Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Har hentet ned sikkerhetsoppdateringer til W2k. Problemet er at etterpå oppstår et problem, nemlig at Windows blir stående ganske lenge på "lagrer instillinger" før det restarter eller slår av. Etter litt prøving med å installere en oppdatering i gangen for så å hente tilbake et image fra før noen av de akuelle oppdateringene ble installert, fant jeg ut at en patch som skal forhindre at det går an å overføre sikkerhetsnivåer mellom maskiner i et nettverk er synderen. Noen som har opplevd det samme, og evt har en løsning for dem som IKKE har image fra før pachen ble installert (Min nr. 2 - maskin f.eks) ? Lenke til kommentar
Kheperu Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Opplever akkurat det samme! Utrolig irriterende :-? Lenke til kommentar
bertie Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Har ikke klart å løse problemet helt, men det hjalp å sette en verdi i registeret = 0 istedenfor 60 http://www.eventid.net/display.asp?eventid...id=1000&source= husker ikke helt hvilken "string" det var, men det sto på den siden... bertie Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 2. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2003 Kanskje det bør skrives en sint mail til Microsoft og forlange en patch til patchen... Det som irriterer meg mest er at jeg visste om problemet FØR jeg installerte på PC nr.2, men denne j****a oppdateringen ble med likevel, skulle gå litt fort unna i svingene. Hadde jeg bare laget et image først på den også... Lenke til kommentar
bertie Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Var en tidligere her som hadde avinstallert SP3 og reinstallert det igjen som det fungerte for da, men jeg har en preinstallert SP3 så... bertie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå