Gå til innhold

Hostel 2, hva synes du?

asad

Anbefalte innlegg

Noen som har sett hostel 2 ennå? Uten å spoile, må jeg bare si at jeg likte 1ern 10x bedre. Det var noen scener som var helt sykt ekstreme i 2ern , men det var ikke like vemmelig som i 1ern. Forventa sikkert for mye av filmen...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ener'n sugde jo.

Hvordan var historien her da?

8761208[/snapback]

Vil egentlig ikke spoile for noen... den fortsatte der 1ern slutta, men den sugde. Jeg kunne ha skrevet en mye bedre sequel sel :( Jeg digga den første delen da, sikkert alene om det^^

Lenke til kommentar

Kan sitere meg selv fra denne tråden

Hostel part II

Jeg elsket den første Hostel filmen, den var noe av det bedre jeg hadde sett på lang tid innenfor horror. Forventningene var derfor meget høye til dette kapittelet.

Historien denne gang er forsåvidt ganske lik, men vi får litt mer innsikt i konseptet rundt all torturen og jævelskapen. Selv om dette i seg selv er interessant nok er det desverre ikke nok til å redde denne filmen fra middelmådighet. Veldig forutsigbar, vi får servert klisjeer på løpende bånd, og det virker ærlig talt som Eli Roth har sittet og halvveis sovet gjennom hele produksjonen. Tamme greier med andre ord...

Årets største skuffelse så langt er et faktum.

4/10 :hrm:

Lenke til kommentar

Vennligst les Retningslinjene punkt 8 om piratvirksomhet.

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

Filmen er ikkje eingang kome på kinoene i USA.

Tråden er eit brudd på retningslinjene og blir stengt.

Reaksjoner på moderering tas ved å sende ein p_pm.gif eller bruke p_report.gif-knappen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...