PrincessAi Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Har prøvd BearShare, LimeWire og iMesh. Ingen av dem vil koble meg på, selv om jeg er på internett. Tatt bort brannmur og alt sånt, men det hjelper ikke. Hadde blitt veldig glad for hjelp Lenke til kommentar
Anorshan Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 De fleste av de programmene er jo for det første ulovlig. Grunn: BARE 1 person kjøper en sang. Og han legger de tut på LimeWire. 1 million stykker får det gratis. Hva tjener han som har lagd sangen? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 De fleste av de programmene er jo for det første ulovlig. 8761074[/snapback] Hvor har du det fra? Lenke til kommentar
PrincessAi Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 "Over 15 million FREE songs & videos Over 2 million original high quality songs licensed from the record labels." Men uansett, trenger hjelp til å få det til å funke. Jeg er musikkgal og blakk. Det passer ikke sammen Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Kommer det opp en error melding eller noe lignende? Lenke til kommentar
PrincessAi Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 iMesh is unable to connect, står det. Har stått det på alle sammen Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) ,01/06-2007 : 23:37]iMesh is unable to connect, står det. Har stått det på alle sammen 8761245[/snapback] Bruken av disse P2P har vel minka kraftig, kanskje liten virksomhet eller at de ligger nede som gjør at de ikke connecter? ,01/06-2007 : 23:32]Jeg er musikkgal og blakk. Det passer ikke sammen 8761199[/snapback] Litt OT men, Universal Music Group byr på 3529 helt lovlige lydspor/video http://www.youtube.com/profile_videos?user...ersalmusicgroup Endret 1. juni 2007 av Hotbox Lenke til kommentar
PrincessAi Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Funker hos andre da? Har problemer med å koble til msn også, av samme grunn. Endret 1. juni 2007 av Bø;) Lenke til kommentar
supertine Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Funker hos andre da? Har problemer med å koble til msn også, av samme grunn. 8761830[/snapback] Hva med antivirus? har du oppdatert det nylig? Lenke til kommentar
PrincessAi Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 Har fått hjelp til å rense dataen av en her inne,ja. Kanskje det et program jeg har lastet ned som blokker det? Det var etter det at det skjedde. var et anti-virus program. men det finner jeg ikke igjen. Tror jeg sletter det, men kan det hende der er 'litt igjen' ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå