Bruktbilen Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Skrive "ingen returrett" på produktet? De gangene jeg har returnert ting har jeg bare dratt ned til elkjøp med alt og fått tak i en ansatt, går ganske raskt. Hvis de skulle si at jeg ikke kunne returnere produktet så hadde jeg bare spurt hvorfor, siden de ansatte faktisk kan snakke mens jeg venter på dem... Lenke til kommentar
Arntsen Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Ikke på produktet, men kvitteringen. Tviler vel på at det som blir byttet inn ikke blir sjekket med kvittering først? Der kan det stå "ingen returrett" dersom selger og kjøper har blitt "enige" om det... Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 Jeg tror tråden er moden for å stenges. Dersom noen er ivrige etter fortsatt å diskutere denne saken burde det åpnes en egen tråd Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Da stenger vi tråden da trådstarter selv ønsker det og har fått svar på sine spm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg