the_fire Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Hei. Sitter nå i et hus hvor vi får nett via kabel. Vi har fått en Thomson modem-boks (modell: TCM325) av bredbåndsleverandøren. Men siden den bare har en ethernet-utgang og det er to PCer i huset er den veldig kronglete å bruke. Ser derfor etter en annen løsning, i form av router eller lignende. Med det første vil den kun kobles til to PCer, hvor den ene er via ethernet, den andre via trådløst nettverkskort (a/b/g). Senere kan jeg tenke meg å koble til harddisk som kan nåes fra Internett og en printer. Så vil jeg kunne dele filer mellom harddisken, og de to maskinene (Vista Home basic og XP Pro). Dessuten vil jeg kunne prioritere data mellom maskiner og innad maskinen. Finnes dette? Endret 1. juni 2007 av The_Fire Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Kanskje denne er noe for deg. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 Ser den selges for 1900 kr i Prisguiden. Det er litt for mye. Dessuten har jeg harddisk jeg kan koble til, så innebygd trengs ikke. Men lillebroren dens, Asus WL-600g synes jeg ser interessant ut. Skal se litt på den. Noen som vet noe om den? Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) . Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå