EspnV Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Så jeg slipper hakkingen med coax/optisk kabel? Trodde hakkingen kom av at kontrollenheten ble for varm. du gjør det også får du bedre lyd Lenke til kommentar
Asdt Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Har ikke noen optisk inngang på lydkortet mitt da Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 hvilket lydkort og hovedkort har du? Lenke til kommentar
Asdt Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Har et ASUS M2N4-SLI AM2 HK og et Trust Sc5100 Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 (endret) du har coax på hovedkortet. den gule rundingen Endret 29. november 2007 av EspN_1985 Lenke til kommentar
Asdt Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 >_< ah *stupid* Trodde den skulle sitte sammen med de andre lydportene, men den satt helt øverst Takk for hjelpa! Tror jeg bestiller meg en coax kabel nå ;p Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 hehe no problem Lenke til kommentar
Asdt Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Det anlegget jeg bestilte fra netshop var demovare og kosta meg 2700kr inkl. mva. Betyr dette at jeg ikke får igjen ett nytt sett hvis noe skulle ryke? Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 2700,.? var ikke det litt mye? da må noen med bedre kunnskap svare deg tror jeg Lenke til kommentar
Asdt Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Hadde en coax kabel liggende men lyden hakker fortsatt etter et par min med musikk :/ Greia kosta 2400kr uten mva. og frakt. Det stod Demo/Angrefrist under anlegget. Får håpe Netshop.no sender meg ett nytt anlegg selv om det jeg kjøpte var demovare Og er det bare hos meg at lyden på Rear right og rear left blir kraftig forsterket hvis man setter på Effect: Stereo x2 Endret 29. november 2007 av Fruxo Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Hadde en coax kabel liggende men lyden hakker fortsatt etter et par min med musikk :/ Greia kosta 2400kr uten mva. og frakt. Det stod Demo/Angrefrist under anlegget. Får håpe Netshop.no sender meg ett nytt anlegg selv om det jeg kjøpte var demovare Og er det bare hos meg at lyden på Rear right og rear left blir kraftig forsterket hvis man setter på Effect: Stereo x2 hmm.. det var bare det som skulle til hos meg i alle fall. det er fordi at du da får samme lyd ut av bakhøytalerne som framhøytalerne. Lenke til kommentar
Asdt Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Fikk nettopp mail fra netshop.no! De skulle sende meg en ny kontrollenhet Får håpe problemet blir fiksa nå Lenke til kommentar
Zingzing Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Er det veldig mye problemer med dem som bestiller fra netshop? :/ Har tenkt og kjøpe med Z-5500, og det er billigst på netshop.. Men det virker som alle Z-5500 fra netshop har en feil Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hvorfor skulle det være forskjell på de som du bestiller på netshop og ikke de andre? Som om de åpner pakken før de sender den og slår litt på den med en hammer, kaster den i gulvet og pisser på den? Netshop er en bra netbutikk, ordner opp når det trengs og de er hyggelige på telefonen. Lenke til kommentar
Asdt Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Den nye kontrollenheten fra netshop funker fett Er R728. Noen som vet når subwooferen ikke vil gå høyere på basskalaen? Volum 10? Lenke til kommentar
Zingzing Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hvorfor skulle det være forskjell på de som du bestiller på netshop og ikke de andre? Som om de åpner pakken før de sender den og slår litt på den med en hammer, kaster den i gulvet og pisser på den? Netshop er en bra netbutikk, ordner opp når det trengs og de er hyggelige på telefonen. Haha, godt poeng Men har bare lite lyst på at det skal skje noe krøll. Men det blir vel det samma hvor jeg bestillre fra Den nye kontrollenheten fra netshop funker fett Er R728. Noen som vet når subwooferen ikke vil gå høyere på basskalaen? Volum 10? Bra... *Bestille* Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Noen som har problemet med at hvis man f.eks skrur på en lampe med lysstoffrør eller hva f det heter så sier det "poff" i sub'n? Eller skrur av og på en bryter til hva som helst? Kan dette være kontrollenhet bug? Dere med nyere utgave klarer dere og få frem slike ulyder? Skal jeg sende mail til netshop og spørre om en R728 kontrollenhet tro? Lenke til kommentar
miceagol Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Ja... Da har jeg også fått problemer med mine etter bare en ukes bruk. Kontrollenheten (R743) står nå fast på "input: coax" og "detecting..." en liten stund før den slår seg av. Om jeg slår strømmen av eller tar ut og inn strømkontakten, står den fortsatt fryst på samme sted og slår seg av etter ca. 15 sekunder. Ringte Logitech, og de ba meg teste å holde inn knappene input og settings samtidig i ca. 10 sekunder. Det skal være en slags reset-funksjon. Har ikke fått testet det enda, for settet lot seg ikke skru på da jeg var i telefonen. Sjekket sikringen med multimeter, og viste seg at den var brent. Spurte på 4 bensinstasjoner og 2 elektrosjapper om sikringen. Bensinstasjonene hadde bare store sikringer, og elektrosjappene hadde bare Fast Blow (raske). Fant til slutt ut at Clas Ohlson har slikt, så skal innom der i dag. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Rart at det er så mye problemer med dette settet. Har selv hatt dette settet i snart 2 år, har utbyttbare høytallerkabler og de er merket PID R516. Kontroller enheten blir lunken, men aldri mer enn det. Men det som for meg ser ut til å være noe problem er kanskje at dere spiller meget høyt, noe som vil gi mer varme. Når jeg spiller på det høyeste, så har jeg maks 5 fulle firkanter på hovedenheten. Og da spiller anlegget meget høyt. Men nå bruker jeg det på pulten ved PCen. Hvis man bruker det f.eks. i stua, og sitter ett stykke unna, så må nok volumet mer opp. Men å ha dette på 2/3 eller mer er jo sinnsykt høyt, bra spiller de heller ikke da. En annen ting, bruker dere anlegget til spill, da fra PC? Hvorfor bruker dere da digial overføring, da blir det jo ingen surroundlyd. Har selv testet forskjellen i lydkvalitet mellom Coax og analogt fra mitt Creative X-FI Xtreme Music, og analogt gir mye bedre lyd. D/A converterene som sitter på lydkortet er en god del bedre enn de som sitter i Logitechen. Lenke til kommentar
miceagol Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Når jeg spiller på det høyeste, så har jeg maks 5 fulle firkanter på hovedenheten. Og da spiller anlegget meget høyt. Men nå bruker jeg det på pulten ved PCen. Hvis man bruker det f.eks. i stua, og sitter ett stykke unna, så må nok volumet mer opp. Men å ha dette på 2/3 eller mer er jo sinnsykt høyt, bra spiller de heller ikke da. Jeg skjønner ikke hvorfor alle måler lydnivået fra kun kontrollenheten. Nivået kan reguleres fra flere kilder, f.eks. volumknappen i OS'et og volum i programmet du kjører. At 5 fulle firkanter er høyt hos en, betyr altså ikke at det er høyt hos andre. Hvorfor bruker dere da digial overføring, da blir det jo ingen surroundlyd. Har selv testet forskjellen i lydkvalitet mellom Coax og analogt fra mitt Creative X-FI Xtreme Music, og analogt gir mye bedre lyd. D/A converterene som sitter på lydkortet er en god del bedre enn de som sitter i Logitechen. Hva mener du med at det ikke blir noe surroundlyd med digitalt? Det er jo feil. Hos meg er lydkvaliteten dårligere analogt enn digitalt, men jeg har ikke samme lydkort som deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå