DaCool_ck Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 skal ikke forundre meg.. men litt rart at jeg fikk R708 når jeg fikk min kontroll 06.08..men men.. håper det ordner seg for nå har jeg plagdes siden starten av juni 9412389[/snapback] Håper det vil ordne seg denne gangen, du har hvert sykt uheldig. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Av interesse? Logitech Forum Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Av interesse? Logitech Forum 9412468[/snapback] der sto det jo at R710 også har samme feilen. R714 også.. men en hade fått R649 og det funket.. skjønner ingenting her jeg nå.. Lenke til kommentar
AnDy_1990 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Av interesse? Logitech Forum 9412468[/snapback] der sto det jo at R710 også har samme feilen. R714 også.. men en hade fått R649 og det funket.. skjønner ingenting her jeg nå.. 9412609[/snapback] Spørsmålet er også hvor får man R649? Lenke til kommentar
DaCool_ck Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Off hvor mange modellen fins det Lenke til kommentar
Cluster1 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Mitt tredje sett er R710, som heldigvis enda virker. Fikk dessverre ikke sjekka hva de to første settene var for noe, men en ting er sikkert at dette har IKKE noe med sikringene å gjøre. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Fikk mitt sett (R710) fredag 26.10.2007 og det funker ikke for 5flate øre, det spiller i 2-3min før lyden begynner å fjuske. Slår av anlegget og drar ut stømmen, venter litt og plugger stømmen i på nytt. anlegget funker i 2-3nye minutt. Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Fikk mitt sett (R710) fredag 26.10.2007 og det funker ikke for 5flate øre, det spiller i 2-3min før lyden begynner å fjuske. Slår av anlegget og drar ut stømmen, venter litt og plugger stømmen i på nytt. anlegget funker i 2-3nye minutt. vet ikke om du gider å sende inn settet til netshop bare for å få et nytt defekt sett men, det jeg gjorde til slutt var å kjøpe nye kabler. optisk elr coax. da slipper du at settet "skiper" lyden og slikt. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) må man ha en spesiell inngang på lydkortet for dette? Men hovedenheten min er og føkka, pixel feil i displayet å greier Endret 28. oktober 2007 av MaSo Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 må man ha en spesiell inngang på lydkortet for dette?Men hovedenheten min er og føkka, pixel feil i displayet å greier ble pixel feil på min og. hvilket lydkort har du? du må ha coax eller optisk. den optiske er det et rødt lys inni. Coax kabel: http://www.komplett.no/img/p/200/308010.jpg Optisk kabel: http://www.komplett.no/img/p/200/122702.jpg Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 ska sjekke, har lydkortet som følger med asus striker extreme Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Har R516...hatt denne i ca. 2 år er det vel... Ikke hatt noe problemer Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 ska sjekke, har lydkortet som følger med asus striker extreme ser på bilder av asus extreme at du har coax i alle fall på hovedkorte men ikke på lydkorte som følger med. så jeg anbefaler at du kjøper en coax kabel på elkjøp eller lignende. du får også bedre lyd med coax/optisk kabel enn med den kabelen som følger med lyd settet. Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Har R516...hatt denne i ca. 2 år er det vel... Ikke hatt noe problemer Har samme versjon som deg og har hatt mitt i 2 år selv. Jeg skrur aldri av hovedbryteren med mindre jeg skal flytte på subben. Har også kjørt på full boost i lengere stunder uten at det har oppstått noen problemer. Vi får håpe at Logitech lager noen nye versjoner som er problemfrie snart så alle blir fornøyde Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 ska sjekke, har lydkortet som følger med asus striker extreme ser på bilder av asus extreme at du har coax i alle fall på hovedkorte men ikke på lydkorte som følger med. så jeg anbefaler at du kjøper en coax kabel på elkjøp eller lignende. du får også bedre lyd med coax/optisk kabel enn med den kabelen som følger med lyd settet. Coax kabelen, er det som en composit kabel? isåfall kan jeg finne en på jobb å teste ^^ Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Har R609 som ble kjøpt i juni i fjor. Har ikke hatt noen form for problemer med anlegget. Det eneste jeg har merket er svak susing fra satelittene når jeg sitter nærme (høres bare når anlegget er på og jeg ikke spiller lyd), og en svak durelyd fra subben i standbymodus (dersom man hører godt etter). Har inntrykk av at duringen i subben er vanlig på Logitech- anlegg, ettersom jeg hører det samme i subben til mitt Z-2300. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 fant coax kabel på jobb, men vil ikke påstå at jeg er fonøyd... lyden går opp og ned fremdeles og jeg må skru volumet mye mer opp på kontrollenheten for idet heletatt være i nærheten av det volumet jeg hadde først Lenke til kommentar
Asdt Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Kjøpte et logitech z5500 hos netshop her om dagen og har det problemet at lyden hakker av og til Kontrollenheten er varm bak men ikke så kjempevarm. Hva faen er problemet? Kjører med vanlige kabler btw, ikke phono. R710 står det bakpå høytalerne. Endret 29. november 2007 av Fruxo Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Kjøpte et logitech z5500 hos netshop her om dagen og har det problemet at lyden hakker av og til Kontrollenheten er varm bak men ikke så kjempevarm. Hva faen er problemet? Kjører med vanlige kabler btw, ikke phono. R710 står det bakpå høytalerne. mange har fått det problemet. kjøp coax eller optisk kabel. får bedre lyd og du slipper hakkingen Lenke til kommentar
Asdt Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Så jeg slipper hakkingen med coax/optisk kabel? Trodde hakkingen kom av at kontrollenheten ble for varm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå