Gå til innhold

Nye Z-5500 fungere ikke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Fikk mitt sett (R710) fredag 26.10.2007 og det funker ikke for 5flate øre, det spiller i 2-3min før lyden begynner å fjuske.

 

Slår av anlegget og drar ut stømmen, venter litt og plugger stømmen i på nytt. anlegget funker i 2-3nye minutt. :no:

 

 

vet ikke om du gider å sende inn settet til netshop bare for å få et nytt defekt sett men, det jeg gjorde til slutt var å kjøpe nye kabler. optisk elr coax. da slipper du at settet "skiper" lyden og slikt.

Lenke til kommentar
ska sjekke, har lydkortet som følger med asus striker extreme

 

 

ser på bilder av asus extreme at du har coax i alle fall på hovedkorte men ikke på lydkorte som følger med. så jeg anbefaler at du kjøper en coax kabel på elkjøp eller lignende. du får også bedre lyd med coax/optisk kabel enn med den kabelen som følger med lyd settet.

Lenke til kommentar
Har R516...hatt denne i ca. 2 år er det vel... Ikke hatt noe problemer :D

 

Har samme versjon som deg og har hatt mitt i 2 år selv. Jeg skrur aldri av hovedbryteren med mindre jeg skal flytte på subben. Har også kjørt på full boost i lengere stunder uten at det har oppstått noen problemer. Vi får håpe at Logitech lager noen nye versjoner som er problemfrie snart så alle blir fornøyde :)

Lenke til kommentar
ska sjekke, har lydkortet som følger med asus striker extreme

 

 

ser på bilder av asus extreme at du har coax i alle fall på hovedkorte men ikke på lydkorte som følger med. så jeg anbefaler at du kjøper en coax kabel på elkjøp eller lignende. du får også bedre lyd med coax/optisk kabel enn med den kabelen som følger med lyd settet.

 

Coax kabelen, er det som en composit kabel?

isåfall kan jeg finne en på jobb å teste ^^

Lenke til kommentar

Har R609 som ble kjøpt i juni i fjor. Har ikke hatt noen form for problemer med anlegget.

 

Det eneste jeg har merket er svak susing fra satelittene når jeg sitter nærme (høres bare når anlegget er på og jeg ikke spiller lyd), og en svak durelyd fra subben i standbymodus (dersom man hører godt etter). Har inntrykk av at duringen i subben er vanlig på Logitech- anlegg, ettersom jeg hører det samme i subben til mitt Z-2300.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Kjøpte et logitech z5500 hos netshop her om dagen og har det problemet at lyden hakker av og til :hmm:

 

Kontrollenheten er varm bak men ikke så kjempevarm. Hva faen er problemet?

 

Kjører med vanlige kabler btw, ikke phono.

 

R710 står det bakpå høytalerne.

Endret av Fruxo
Lenke til kommentar
Kjøpte et logitech z5500 hos netshop her om dagen og har det problemet at lyden hakker av og til :hmm:

 

Kontrollenheten er varm bak men ikke så kjempevarm. Hva faen er problemet?

 

Kjører med vanlige kabler btw, ikke phono.

 

R710 står det bakpå høytalerne.

 

 

mange har fått det problemet. kjøp coax eller optisk kabel. får bedre lyd og du slipper hakkingen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...