Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvilke 6x9 bør jeg kjøpe?

Anbefalte innlegg

Skal ha et par 6x9 i hattehylla som jeg skal koble rett til spilleren. hvilke av disse to bør jeg ta?

Rockford

JBL

eller bør jeg spytte inn litt mer og ta disse?

BM

Gidder ikke bruke 400 ekstra hvis det ikke blir noe forskjell når jeg bare bruker spilleren som forsterker! :p

Endret av AnDrE-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er høyttalere i dørene foran, ikke originale men noe forrige eier bytta ut. virker bra. men er hull i hattehylla uten høytalere. ikke pent så vil fylle igjen hulla å få litt lyd samtidig:p

Lenke til kommentar

Av de du lister opp, så har Bm høyest følsomhet, og vil da spille høyest, men ikke nødvendigvis penest.... Tror det blir hipp som happ hvilke du velger av dem når du ikke skal ha forsterker på dem... 4x10 watt rms (ca) er jo ikke stort ;)

Endret av cossiemk1
Lenke til kommentar
Tja... høyttalerne vil ha forskjellig lydkarakteristikk uansett om man har egen forsterker eller ikke. Så det du sier da, er at man kan kjøpe det billigste av det billigse siden han ikke har egen forsterker?

8763299[/snapback]

Jeg sa at av de forslagene han kommer med, så blir det ca det samme hvem han velger... kan spille litt høyere på BM audio (93db følsomhet), men de er av heller ukjent merke....

Lenke til kommentar

Eller dra det heeeelt ut, og kjøp Focal :)

Enten Polyglass eller K2 ;)

Jeg har Polyglass frontsett og basser. og har aldri hørt noe som spiller såå reint før, de har perfekt balanse mellom kvalitet og lydtrykk :love:

EDIT:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
POST NR. 300 :w00t:
Endret av WheelMan_92
Lenke til kommentar
Tja... høyttalerne vil ha forskjellig lydkarakteristikk uansett om man har egen forsterker eller ikke. Så det du sier da, er at man kan kjøpe det billigste av det billigse siden han ikke har egen forsterker?

8763299[/snapback]

Jeg sa at av de forslagene han kommer med, så blir det ca det samme hvem han velger... kan spille litt høyere på BM audio (93db følsomhet), men de er av heller ukjent merke....

8764996[/snapback]

Tja... Focal eller et annet kvalitetsmerke, som jeg nevnte, spiller mer på smak og behag.

Lenke til kommentar

Disse?

product732.jpg

Lurer på hvor mye den nytteløse kofferten utgjør av totalprisen...

Decade har en ganske annerledes lydkarakter enn f.eks. Morel Pulse, og jeg vil anbefale deg å forsøke å få lyttet til dem før du kjøper.

du kan jo også titte på DLS Reference 1070 (7 x 10 tommer) før du bestemmer deg ;)

DLS-R1070.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...