AnDrE- Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Skal ha et par 6x9 i hattehylla som jeg skal koble rett til spilleren. hvilke av disse to bør jeg ta? Rockford JBL eller bør jeg spytte inn litt mer og ta disse? BM Gidder ikke bruke 400 ekstra hvis det ikke blir noe forskjell når jeg bare bruker spilleren som forsterker! Endret 1. juni 2007 av AnDrE- Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Kan ikke si jeg kjenner til BM Audio, men de jeg bruker i bilen min for øyeblikket er gullende gode. Koster det samme som BM Audio og. Sikker på at du ikke har plass til noe høyttalere foran? Hva slags bil er dette? Lenke til kommentar
AnDrE- Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 Det er høyttalere i dørene foran, ikke originale men noe forrige eier bytta ut. virker bra. men er hull i hattehylla uten høytalere. ikke pent så vil fylle igjen hulla å få litt lyd samtidig:p Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Skjønner... Høyttalerne mine: Morel Pulse 6x9. Kosta meg vel 1498,- når jeg kjøpte de. Beste 6x9 jeg har hørt! Lenke til kommentar
AnDrE- Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 Hm.. jaja.. men hvis du kan litt: utifra specsa, hva bør jeg ta? hvor mye forskjell blir det når jeg bare bruker spilleren som forsterker? Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 JBL'ene har høyere følsomhet, men det sier ingenting om lydkvalitet. Personlig synes jeg hverken de fra JBL eller RF som du har listet opp spiller noe bra. Lenke til kommentar
Defus Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Brukte ikke matador de morel pulse 6*9 i et frontsett? Ut fra det matador sa om de, ville jeg gjort som Typhon sa. Endret 1. juni 2007 av Defus Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Joda, matador brukte de i kickpanel i konebilen Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Av de du lister opp, så har Bm høyest følsomhet, og vil da spille høyest, men ikke nødvendigvis penest.... Tror det blir hipp som happ hvilke du velger av dem når du ikke skal ha forsterker på dem... 4x10 watt rms (ca) er jo ikke stort Endret 2. juni 2007 av cossiemk1 Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Tja... høyttalerne vil ha forskjellig lydkarakteristikk uansett om man har egen forsterker eller ikke. Så det du sier da, er at man kan kjøpe det billigste av det billigse siden han ikke har egen forsterker? Lenke til kommentar
AnDrE- Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 blir nesten mer forvirra enn jeg opprinnelig var her nå hehe.. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Tja... høyttalerne vil ha forskjellig lydkarakteristikk uansett om man har egen forsterker eller ikke. Så det du sier da, er at man kan kjøpe det billigste av det billigse siden han ikke har egen forsterker? 8763299[/snapback] Jeg sa at av de forslagene han kommer med, så blir det ca det samme hvem han velger... kan spille litt høyere på BM audio (93db følsomhet), men de er av heller ukjent merke.... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Eller dra det heeeelt ut, og kjøp Focal Enten Polyglass eller K2 Jeg har Polyglass frontsett og basser. og har aldri hørt noe som spiller såå reint før, de har perfekt balanse mellom kvalitet og lydtrykk EDIT: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor POST NR. 300 Endret 2. juni 2007 av WheelMan_92 Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Tja... høyttalerne vil ha forskjellig lydkarakteristikk uansett om man har egen forsterker eller ikke. Så det du sier da, er at man kan kjøpe det billigste av det billigse siden han ikke har egen forsterker? 8763299[/snapback] Jeg sa at av de forslagene han kommer med, så blir det ca det samme hvem han velger... kan spille litt høyere på BM audio (93db følsomhet), men de er av heller ukjent merke.... 8764996[/snapback] Tja... Focal eller et annet kvalitetsmerke, som jeg nevnte, spiller mer på smak og behag. Lenke til kommentar
AnDrE- Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Fant noen andre som virka litt gøy nå, hva sier folk? De heter Magnat Pro 6930, fant ikke noen bra link.. en del dyrere men... Lenke til kommentar
epifant Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Elementene med høyest følsomhet vil spille høyere med samme mengden tilførte watt, men ikke nødvendigvis høyest målt i maksimal teoretisk lydstyrke. Bare for å være pirkete Lenke til kommentar
AnDrE- Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 ingen som vet noe om magnatene? Lenke til kommentar
AnDrE- Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 forresten hvordan er de som heter JBL Decade? fant de billigere i sverige Lenke til kommentar
epifant Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Disse? Lurer på hvor mye den nytteløse kofferten utgjør av totalprisen... Decade har en ganske annerledes lydkarakter enn f.eks. Morel Pulse, og jeg vil anbefale deg å forsøke å få lyttet til dem før du kjøper. du kan jo også titte på DLS Reference 1070 (7 x 10 tommer) før du bestemmer deg Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Morel Pulse 6x9" leverer varene Er fornøyd med de. Skulle bare hatt de litt mer vinklet i bilen min, samt hatt et kammer bak så jeg kunne satt delefrekvensen litt lenger ned epifant: du har jo hørt de til og med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå