Laughing Madcap Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Er ikke mye å si, jeg har forferdelig etterslep på 1.6 siktet. Henger kanske en halv sekund etter, og jeg har ikke peiling hva det kan bero på. Har testa mousefix og diverse options forandringer, ingenting har funka. Opplever det ikke i Source eller andre FPS spill. Maskinvare i Profil. Takker for svar! mvh Sebastian Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Er det pingen som gjør det? Eller lagger du i det hele tatt? Skjer dette på egen-lagede servere? Info please Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Prøvd å sette opp sensetiviteten på sikten kanskje? lagger du på noen som helst måte, eller er det bare sikten? Lenke til kommentar
neadii Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Sier bare en ting jeg, Choke. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Skriv net_graph 3 i console og fortell hvilke verdier du får opp. :-) Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Det hender til meg noen ganger og, men bare når jeg downloader fragmovies (og andre filmer).. Så ikke spill mens du downloader.. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 har vert borti dette problemet i CSS, men har da hjulpet og restarte STEAM, vet ikke hva bugget kommer av, men virker som om det kommer en 0.3-0.7 sekunders delay. Har ikke hatt dette problemet i de siste månedene, virker som om bugget er løst... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Hadde samme problem. Cpl gui var det som reddet meg fra å knuse både tastatur og skjerm:P Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 Har god ping rundt 30, har ikke choke/loss. Så det er ikke internetten, fiender og omgivelsene lagger ikke. Det er bare siktet som har en forferdelig delay. Wolliboy: Cpl Gui? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 CPL GUI vil ikke forandre så mye utenom rates. Hvilke rates (cl_updaterate og rate) og ex_interp har du satt? Hvilken linje og hvor bred båndbredde har du? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 CPL GUI vil ikke forandre så mye utenom rates. Hvilke rates (cl_updaterate og rate) og ex_interp har du satt? Hvilken linje og hvor bred båndbredde har du? 8763973[/snapback] Har det noe å si når jeg har delay på siktet på egen server også? Har iallefall rate 25000 og update på 101. ex_interp? hva skal den väre på? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 Sett ex_interp på 0. 8764368[/snapback] Gjorde det, ingen forandring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå