Dark Archon Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Hei jeg trenger hjelp til en ting...når man skriver engelsk, i hvilke sammenhenger skal man bruke "A", og i hvilke sammenhenger skal man bruke "An"? Har lurt på dette en stund grunnet at jeg er så dårlig på regler, er flink til å skrive ellers dog, fikk 5 på forrige prøve. Trenger svar snart grunnet eksamen på mandag 4. Juni. Endret 1. juni 2007 av Dark Archon Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Se her: side. Legg merke til at det er lyden ikke slik bokstaven er skrevet som teller enda en side med nesten det samme, bare mer kompakt og kanskje litt lettere sammenfattet Kan jo legge til at jeg ikke vet noen gramatiske regler, eller egentlig noen regler i det hele tatt i engelsk, men alt kommer når jeg snakker og skriver ganske bra det synes jeg Endret 1. juni 2007 av Kjekssjokolade Lenke til kommentar
maartin Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 "An" foran ord som starter med vokal-lyd (legg merke til lyd, ikke bare bokstav, for eksempel; an hour, a horse). "A" foran resten, dvs. alle ord som starter med konsonantlyder. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 Takk for hjelpen, jeg la forresten merke til at jeg skrev prøve og ikke eksamen :!: , fikset nå Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Takk for hjelpen, jeg la forresten merke til at jeg skrev prøve og ikke eksamen :!: , fikset nå 8760760[/snapback] Whats the difference...bortsett fra at eksamen ikke teller noen ting, mens prøven hadde gjort det Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Jeg kom også opp i det engelsk. Hva planlegger du å øve på? Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg kom også opp i det engelsk. Hva planlegger du å øve på? 8768728[/snapback] Litt forskjellig, kutte ut under-overtekster, ikke blande "a" og "an", og prøve å kutte ut parenteser fks. Jeg leser også gjennom pensum-tekster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå