Fritz0r Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Har Windows XP Home og får ikke installert SP1. det eneste som kommer opp er: Feil ved installasjon av Service Pack 1 Installasjonen av Service Pack 1 ble avbrutt. hva gjør jeg galt? forsøkte og fjerne alle enkelt SP1 uppdates osm windows update har gjort. slikt som det står i tech forumet... (kan kanskje nevne at dette er clean install av WinXP Home på en ny pc.) Lenke til kommentar
Lch Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Uhm, er det en nyinnkjøpt utgave? På min XP Pro Studentlisens er SP1 allerede 'lagt inn'. Lenke til kommentar
TurboUlv Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Er jo mulig at det er en feil i selve sp1 fila også. Har du bredbånd burde du prøve å laste ned på nytt, eller skaffe på annet vis. (Følger med enkelte datablad) mvh. TurboUlv Lenke til kommentar
danandre Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Og du har ikke piratversjon ? Hvi sdu har warez versjonen funker ikke den fordi CD-key er ugyldig... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Nå pleier ikke warez-releaser være norske da..... Og jeg er neiggu ikke sikker på om noen har gitt ut XP Home uansett. *lete* Hm. Det er det noen som har, gitt. Lenke til kommentar
danandre Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 hehe du sa aldri at den var norsk Lenke til kommentar
Lch Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Hint: Les feilmeldingen Fritz0r oppgir. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 hva gjør jeg galt? quote] Bruker piratkopi av XP? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Tips til neste gang: les hele tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå