wil Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Hei. Sitter å ser igjennom endel bilder nå og jeg bruker da primært Windows 2000. Jeg har i tillegg Windows Vista på samme PC`en og jeg bruker XP endel på andre maskiner. Både Windows XP og Vista har bra programmer for fremvisning av bilder. Når man åpner bilde kommer man inni programmet. Og man kan enkelt navigere imellom bildene uten å lukke programmet eller gjøre noen ting. Disse programmene fungerer ikke på Windows 2000 og jeg kunne tenkt meg å hatt et liggende program for Windows 2000 også? Har lett litt, men finner ikke noe særlig. Noen som har et tips til et slik program? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 ACDsee. Der kan bla gjennom de fleste bildefiler med unntak av raw formater da. Du bruker bare mellomromstasten for å bla mellom bildene og du får sort bakgrunn. Du kan også gjøre lett bilderedigering om du ønsker det. Har ikke testet så mye av de nye versjonene men regner med at de ikke har forandret så mye på det i og med at det fungerer så greit.. Lykke til videre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå