chriss- Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Veit om en ganske lett løsning for og få en 220-230 hk med en liten chip. Må ut med ca 7000 tusen. Noen som har noe bedre forslag uten at jeg må bytte ut klutch og hele pakka? Lenke til kommentar
Kong_Tom Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Pris kontra effekt er det nok bare chip som er å satse på. Blir sakt at reel effekt er nærmere max 210-220 på 180hk motoren. Skal du ha mer må du bytte turbo, og da begynner det å bli dyrere. Hvor mye drivverk og blokk tåler skal være usakt. Endret 1. juni 2007 av Kong_Tom Lenke til kommentar
chriss- Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 Pris kontra effekt er det nok bare chip som er å satse på. Blir sakt at reel effekt er nærmere max 210-220 på 180hk motoren. Skal du ha mer må du bytte turbo, og da begynner det å bli dyrere. Hvor mye drivverk og blokk tåler skal være usakt. 8760918[/snapback] Okei, men da vet jeg det. Blir nok det jeg blir gjøre. Ta en chipp = ). Takk for tilbakesvar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå