WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Den var bare dum.. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Jeg lukket vinduet da de begynte a danse.. var det noe jeg burde sett etter det? Eller var "that's it"? Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Jeg lukket vinduet da de begynte a danse.. var det noe jeg burde sett etter det? Eller var "that's it"? 8760246[/snapback] var ikke no anna som skjedde. worthless PIECE OF crap edit: im good in inglis Endret 1. juni 2007 av froZZo Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Jeg lukket vinduet da de begynte a danse.. var det noe jeg burde sett etter det? Eller var "that's it"? 8760246[/snapback] var ikke no anna som skjedde. worthless peace off crap 8760375[/snapback] PIECE OF* !! Fikk bare lyst Men ja, tydeligvis at det ikke var bare meg som ikke skjønte den.. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Jeg mangler 1 stk Ari Behn Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Jeg ville heller postet som gjest hvis det var min video Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Herregud. Skal moderator la denne tråden leve? For meg virker det som en tråd bare for å gjøre narr av noen venner av trådstarter. Ikke minst feilpostet, og med en emnetittel som igjen understreker min mistanke om hets. Endret 1. juni 2007 av MyBigMouth Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 For meg virker det som en tråd bare for å gjøre narr av noen venner av trådstarter. 8760509[/snapback] Ja, legg også merke til trådstarters nick, og sangen i videoen. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Denne tråden er åpenbart opprettet for å trekke til seg flere seere av egen video. Det finnes ingen Ari Behn i videoen, og trådens emnetittel og innhold blir dermed sterkt missvisende. Jeg ser absolutt ingen grunn til å la dette emnet være åpent. Reaksjoner på moderering tar man som alltid over PM. En annen ting. Det har kun kommet inn en rapport på denne tråden. Dersom dere brukere reagerer på at en tråd bryter med retninslinjene må dere rapportere dem! Dette er en hendig funksjon som gjør at vi moderatorer lett kan se hvilke tråder som bryter med reglene. Det hjelper lite å klage i selve tråden om ikke en moderator leser den. Så bruk rapport-funksjonen flittig! Snorre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg