frankpettersen Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Ulykken har skjedd: Fatter'n har på et eller annet vis klart å skaffe seg et digitalt kamera og en akseptabel skriver. Som enkelte foreldre, så tilhører han den generasjonen som ikke takler noe kjører uten fossilt brensel, inkludert datamaskiner. Er det noen der ute som kan anbefale et enkelt bilderedigeringsprogram? Programmer som photoshop og paintshop er helt ute av bildet. Blir det stort mere komplisert enn paint så må jeg gjøre jobben (Og jeg er *lei* av å redigere julebilder) :wink: de viktigste funksjonene er resizing/resampling, kunne lagre som jpeg, og basis redigeringsmuligheter... Lenke til kommentar
oddivato Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Photo Deluxe Home Edtion er veldig enkelt men ikke så veldig avansert. Men kor du får tak i det vet jeg ikke, fikk med ett eksemplar når jeg kjøpte Scanner. Men ta en tur til hjemmesida til Adobe så kanskje du finn noe der. Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 de viktigste funksjonene er resizing/resampling, kunne lagre som jpeg, og basis redigeringsmuligheter... That's PhotoShop in a nut-shell Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Photoshop Elements 2.0 Dette er hjemmeversjonen av Photoshop, og gir mye for penga. Prisen er vel en 1500 kroner. Ellers så har man jo iPhoto, men da må du ha mac. Dette programmet klarer alt du nevner. Lenke til kommentar
frankpettersen Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 Joda, photoshop er uten tvil kongen på haugen, bruker det selv jeg. Problemet er at jeg trenger et idotsikkert program, noe som er så grunnleggende enkelt at tilogmed en kastertet okse vil kunne bruke det. Skal ta en titt på Photo Deluxe H.E, men det er bare til å komme med flere forslag Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Du finner kanskje noe shareware / gratis her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå