advanced_killer Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Skal kjøpe 1 GB RAM, men har fått vite at jeg må kjøpe samme RAM som allerede sitter på PCen. Mannen på datakjeden sa jeg kunne laste ned en program fra www.nvidia.com som ville si meg dette, men finner det ikke. Vet heller ikke hvordan RAM ser ut, eller hvor i harddisken den ligger. Så jeg kan ikke bare lese på det gamle! Kan noen si meg hvilket program jeg må lsate ned? Endret 1. juni 2007 av advanced_killer Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Everest Home gjør dette enkelt. Men høres ikke ut som at du burde krabbe inn i pc'en og sette inn mere ram... Lenke til kommentar
advanced_killer Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 takk! nei, brodern gjør det.... han er litt eldre! Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Hvis du tenkte å kjøpe på nettet, for eksempel Komplett.no. Da kan du bruke "Crucial® minnevelger" Som ligger på toppen av siden her, du bare oppgir produsent, moddel så finner den ram som passer for din pc. Endret 1. juni 2007 av Cerb89 Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 SIW er også veldig bra. www.gtopala.com/ Trenger ikke noen installasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå