znabel Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Skal over dammen til USA om 14 dager og har tenkt å kjøpe dette kameraet der. Er det noen som vet hvilken betegnelse dette kameraet har der? Et søk på "S304" gir ingen resultater. Derimot finner jeg et kamera som jeg tror er det samme under betegnelsen: "3800". Er det noen som kan bekrefte at dette er det samme kameraet? Takk tom Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Pass på at du får med lader som dekker 110-240 V 50-60 Hz, og en kameramodell som har både NTSC og PAL på TV-utgangen. God tur! Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Jepp. det er samme kamera. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 For Olympus sine modeller i den lavere priskategori er det også snakk om samme kamera, med annet nummer, men US-modellene har kun NTSC, Europa-modellene har PAL for TV-utgang. Dersom du kjøper en av disse Oly-modellen i USA, må du også ta med deg en NTSC-TV for å kunne se bildene på TV-skjermen. På noen kamera kan du velge mellom PAL og NTSC (og kanskje også SECAM, for alt jeg vet) i menyene. Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 men s304 har ingen TV-utgang så det er ikke så mye å tenke på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå