LockBreaker Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Hei. Jeg lurer på om det er en måte jeg kan skjule lange kabler i Lian Li PC-6277 på? Endret 29. juni 2007 av LockBreaker Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 bilder? hjelper hvis vi får se vettu Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 Har ikke kjøpt pcen enda, bare lurer på en lur måte for å gjøre det. Så jeg kan gjøre det når jeg bygger pcen, og slippe og gjøre det senere. Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Har selv siklet på det kabinettet i en god stund. Skal ikke kjøpe før etter sommeren (ikke vits i å kjøpe no. tre uker til sommerferien og fullt program). Har laget noen tegninger om hvordan alt skal se ut. Kan laste de opp om jeg finner de. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 Takk. Hadde vert fint. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Tja, du har alltids bak hk-plata. Nå har ikke jeg sett så nøye på det kabinettet, men hvilke kabler er det du tenker på? Du kan legge den inntil kanter, i Drive-bay osv. Utallige muligheter bare du tenker hardt nok! Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Takk for svar alle sammen. Saken er løst, administrator kan stenge denne tråden nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå