MrBirken Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Hei. Nor eg skal skru på min Acer Aspire 5100 så piper den 3 ganger (eit litt langt pip, og 2 korte), men fortsetter å jobbe, skjermen er svart og ingeting skjer. eg har Win Vista, men satte i ein xp'cd, og re-boota pc'en, men nor eg skulle starte pc da begynte pipinga P.S nettopp fått pc igjen frå rep.. Takker for alle svar Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Søk på beepcodes på google, da vil du finne en liste over hva de forskjellige pipekombinasjonene betyr, og sannsynligvis det som feiler pcen din Lenke til kommentar
MrBirken Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 1 long, 2 short beeps | Display adapter problem (MDA, CGA) Ka skal eg gjere da ? Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Kan litt for lite om det feltet, men du kan søke på den meldingen på google. Du er nok ikke den første som lurer på hva som skal bli gjort for å fikse det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå